Jak zrobić barankna na patyku ? - Wielkanocny kurs

Hej Dziewczyny!

Dziś będę robiła z Wami stroik na Wielkanoc!
Zapraszam was na FACEBOOKA
i do wysyłania mi tam swoich prac:)


Potrzebna nam będzie przede wszystkim kulka masy solnej i patyczki do szaszłyków. 
Po przepis i inne kwestie techniczne wysyłam TUTAJ.

ZACZYNAMY!

Na sam początek formujemy główną część baranka o kształcie, który sobie wymyślicie. Ja zrobiłam owalny, ale może to być coś wyciętego z foremki np. kwiatek. Ważne jest by tułów nie był za cienki - gdyż nie wbijemy w niego patyczka.
Fakturę futerka również można jakoś urozmaicić odciskając serwetkę,
robiąc dziurki, kropeczki, nacięcia itp.
Głowę zrobiłam owalną i dodałam ślimaczek.
Każde miejsce przed doklejeniem trzeba zwilżyć wodą.


Doklejam delikatnie łebek i robię nacięcia na mordce.
Kopytka można zrobić takie jak widzicie u mnie,
lub zastąpić je kuleczkami i koralikami np z drewna.
Nie zapomnijcie o dziurkach do zawieszenia kopytek.


To by było na tyle, widzicie jakie proste ? 
Teraz macie dwa wyjścia
- możecie zostawić takie owieczki,
i wbić u góry jakiś haczyk do powieszenia:


Drugi pomysł to wbicie patyczka przez środek tułowia, aż do rogów.


Jak suszyć ? 
Baranki suszcie przy uchylonych drzwiczkach piecyka 1-2 godziny w temp 80 C.
Jeśli chcecie uzyskać brązowiutki kolor,
dodajcie koleją godzinę podkręcając temp stopniowo do 140 C.


Może jednocześnie zrobić i wysuszyć coś innego z moich tutorialów. 
Zapraszam TUTAJ zainteresowanych:)
figurki z masy solnej jak zrobić stojącego aniołka z masy solnej jak zrobić aniołka z makaronu jak zrobić aniołka z papieru aniołki z masy solnej jak zrobić aniołka z origami jak zrobić aniołka z bibuły jak zrobić masę solną przepis na masę solną podziękowania dla gości aniołki ślubneaniołki z masy solnej prezenciki dla gości aniołki ręcznie podziękowania cena prezenty dla gości pisanka kolorowanka pisanka szablon pisanka wielkanocna pisanka pismo pisanki wzory pisanka krzyżówka pisanki wielkanocne pisanki decoupage wielkanocne wzory ręcznie robione rysunek ze styropianu wielkanocna ze styropianu jajka wielkanocne dekoracje ręcznie robione ozdoby rekodzieło allegro natalia zabawa sztuka niepowazna soli sól przesolone masa solna wyobraźni wyobrażnia kreatywna  solna