Magnesy na lodówkę - DIY

Hej!
Dziś mam dla was bardzo prosty pomysł na ozdoby wykonane z tego, co możecie znaleźć w domu - starych magnesów, które może macie z jakiś jogurtów, płatków śniadaniowych itp, na pewno coś podkradniecie dzieciom:P Drugim składnikiem będzie masa solna, którą możecie wykonać wg tych wskazówek KLIK.  
Czekam na zdjęcia waszych prac i zapraszam do czytania :)

1. Wygląd waszego magnesu może być bardzo różny, ja wybrałam serduszka, ale mogą być to kwiatki, motylki, zwierzątka jeśli wasze dzieciaki je lubią. Ciekawy pomysł znajdziecie również na Cafeart - zerknijcie. Ważne tylko żeby ozdoba nie byłą zbyt duża i gruba, gdyż się po prostu nie utrzyma na lodówce.


2. Kolory możecie dopasować do wystroju waszej kuchni. Moim zdaniem pięknie będą wyglądały naturalne kolory.


3. Po malowaniu i lakierowaniu, kiedy już wszystko będzie suche przyklejcie przycięty magnes kolorową stroną do środka ozdoby. Ja używam kleju w pistolecie.



 Gotowe magnesy, napewno będą przyciągały uwagę  i inspirowały was do innych prac. A zapakowane w celofan z kokardką, mogą być miłym upominkiem.
Zapraszam was na Facebooka do publikowania u mnie swoich prac jeśli korzystacie z tutorialów:)