Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jak zrobić zapachowego anioła z masy solnej? Kakaowo-kawowy

Hej dziewczyny!
Dziś pierwszy kurs z aniołem z masy solnej o zapachu kawowo-kakaowym. 
Uwierzcie, że pachnie obłędnie!


Myślę, że taki aniołek idealnie pasuje na naszą śliczną jesień. Mam nadzieję, że z zdjęć wszystko wynika jasno, po szczegóły typu - jak zrobić masę solną, czy w jakiej temp. suszyć zapraszam TUTAJ. Ale na pewno to wszystko już większość z was wie. Anioł ma do wykonania łatwą twarz - każda z was, która do mnie pisała, że ma z tym problemy teraz będzie zadowolona:)

Miłego lepienia!:)








Anioła nie lakierowałam,żeby nie stracił zapachu.




Wzorujesz się na moim tutorialu, lub innej rzeczy z bloga Sztuka N!epoważna? Umieść do niego link :) 
Jeśli masz ochotę pochwalić się swoją pracą, zapraszam do podsyłania mi zdjęć na sztukaniepowazna@gmail.com :)

masa solna, dla dzieci masa solna, ozdoby, jak zrobić mase solną, masa solna przepi,s masa solna suszenie, masa papierowa, masa solna aniołki, masa solna wielkanoc, przepis na masę solną, jak zrobić figurki z masy solnej, jak zrobić aniołka z masy solnej, jak zrobić masę papierową, jak zrobić masę solną przepis, jak zrobić mase solną przepis, jak zrobić mase solną na figurki, figurki z masy solnej, jak zrobić stojącego aniołka z masy solnej, jak zrobić aniołka z makaronu, jak zrobić aniołka z papieru, aniołki z masy solnej, 

24 komentarze:

Malko pisze...

świetnie wyszedł :)

pozdrawiam i zapraszam do siebie,

Malko

Agnieszka pisze...

Jejku jaki piękny Aniołek :) I do tego jeszcze zapachowy... Świetny prezent dla kogoś bliskiego.

Agnese Artigiano pisze...

Piękności! :) Miłego dnia!

Daryjka pisze...

Nawet nie próbuję, nigdy by mi takie cudo nie wyszło... Pozdrawiam!

Lady Iness pisze...

Kursik jest MEGA :)
a zapach aniołka czuje aż tu, więc ide zrobić sobie kawe ;D

Yagoshka art pisze...

Genialny pomysł i mistrzowskie wykonanie :) jak zwykle podziwiam :)

Malmys pisze...

Widze że styl nieco zmieniony :)

...anielskie tchnienie... pisze...

Cudowny Anioł. chyba się pokuszę i "pożyczę" pomysł na wykonanie ;o)

Sztuka N!epoważna pisze...

dzięki dziewczyny, czekam na wasze anioły i zabieram się za zaglądanie do was!:)

Agnieszka Wojtkowiak pisze...

Bardzo podobają mi się te "kryształkowe gałązki" są takie mroźne:-) Zapach z pewnością ciekawy:-) Ja zrezygnowałam z lakierowania zawieszek z dodatkiem cynamonu- właśnie z tego powodu:-)

Passiflora pisze...

Świetny aniołek =) Ja ostatnio też robiłam prace z dodatkiem kakao i przyprawy do piernika, piękny zapach, ale po polakierowaniu niestety ulotnił się =( Można temu jakoś zaradzić?

Anita M pisze...

Śliczny aniołek, bardzo ciekawy pomysł na tę sukienkę z kawą w ziarnach:)

AniołuchyEwuchy pisze...

ładny aniołek, uroczą ma twarz naprawdę, pozdrawiam!

Oliwia Art Deko pisze...

Mi też się bardzo podobają te mroźne gałązki :)

Lucy pisze...

jak zawsze śliczny ..jeśli idzie zaś o zapach moje aniołki zrobiłam kiedyś cynamonowo-kawowe ...
potem musiałam pilnować ciągle bo się bałam , że mi dzieci zjedzą z piekarnika ..wszyscy myśleli że takie fikuśne ciastka robię :))))

Anna pisze...

Twoje kursy są zawsze perfekcyjne! :)
Muszę chyba spróbować, jeszcze nie robiłam zapachowych aniołków, jak zrobię to na pewno dam znać u siebie na blogu. :) Pozdrawiam!

Sztuka N!epoważna pisze...

passiflora - myślę ze jedynym wyjsciem jest nie lakierować, ja tego wlasnie nie robię :)

Sztuka N!epoważna pisze...

Lucy - u mnie było to samo!!:D
Anna - nie mogę się doczekać efektów :)

Dona pisze...

Urzekają mnie Twoje aniołki...i wszystkie inne stworki z masy solnej....przecudnej urody;)

Sztuka N!epoważna pisze...

Dzięki!:*

ZUzanna pisze...

oj, no cudny jest!

CaNiSa pisze...

Czytając tutek już czuję zapach tego aniołka :) śliczny!

Dark Raven pisze...

Cudny i jaki pomysłowy :)
Może się pokuszę na dodanie kawy do masy i będę potem wąchać :)

Sztuka N!epoważna pisze...

Będzie pięknie pachniało, ja uwielbiam zapach kawy!

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)