Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gwiazdki z podpisem do prezentów - kurs DIY

Hej Dziewczynki!

Dziś bardzo prosta ozdoba, którą chyba każdy, kto kiedykolwiek bawił się z masą solną wypróbował - gwiazdeczki. Ja zrobiłam moje z myślą o wypisaniu na każdej imienia i dołączeniu do podarku zamiast zwykłej karteczki.Niestety nie mam efektu końcowego na zdj, bo gwiazdki zdążyłam już rozdać! :P

Zapraszam na Candy do poprzedniego wpisu oraz na FACEBOOKA
PAMIĘTAJCIE O WYSYŁANIU DO MNIE SWOICH PRAC, JEŚLI CHCECIE SIĘ CZYMŚ POCHWALIĆ W ŚWIĄTECZNEJ GALERII, JUŻ NIEDŁUGO U MNIE NA BLOGU :) 
Wysyłać możecie co tylko wam się podoba, zdjęcia swoich prac, dekoracji, wspólnego strojenia domu albo waszych pomysłów na prezenty. Nie zapomnijcie podesłać linka do swoich blogów:)
SZTUKANIEPOWAZNA@GMAIL.COM

Jak zrobić masę solną możecie znaleźć w zakładce z pytaniami. Używając foremki do ciasteczek wytnijcie kształty i poozdabiajcie je w różny sposób na brzegach - robiąc nacięcia, kropeczki, dodając makaron gwiazdki itp. Zróbcie dziurki na sznureczek.
Suszcie wszystko ok 2 godziny w temp 80-90 C.


Malowanie ograniczyłam do pobielenia brzegów lub ich pozłocenia. Możecie też wybrać dowolny kolor.


Jeżeli chcecie dodać napis z imieniem, zostawcie na środku czyste pole - napis wykonacie np metalicznym pisakiem lub po prostu pędzelkiem, ale to będzie trudniejsze. Chodzi mi o coś takiego jak na poniższym zdj - napis dodałam graficznie, żebyście mogły zobaczyć cały pomysł:)

Buziaki udanej pracy, a za tydzień jeszcze jeden pomysł na choinkowe aniołki:)

12 komentarzy:

Wioletta Demko pisze...

super -ja zrobiłam malutkie gwiazdki z czapką jak zrobię fotkę to wyśle.

Anonimowy pisze...

Gwiazdeczki nigdy sie nie nudzą na święta:)

B.W. pisze...

Pakowanie to dla mnie rytuał, jak znajde czas musze coś takiego wykombinować..

inspiracje młodej mamy pisze...

Ciekawy dodatek :)
moje gwiazdki i Bałwanki czekają na pomalowanie nie wspomnę o śnieżynkach których jest sporo ale jako ozdoby na choinkę . A brak czasu od trzech dni...:(

Galeria Linki pisze...

Świetne! Proste a bardzo efektowne:)

Anonimowy pisze...

Niby nic a cieszy oko :)

DecoRose pisze...

ale fajny kurs! prosty i taki dostepny dla kazdego! uwielbiam Twoj blog!

Anonimowy pisze...

Bardzo fajne gwiazdki.
Ja wymyśliłam, że w tym roku jako bileciki zrobię literki z masy solnej, coś w stylu literek do gry w scrabble i przykleję na prezent, albo nanizam na nitkę. Zobaczę co z tego wyjdzie :(
Ola

Sztuka N!epoważna pisze...

Fajny pomysł , koniecznie zrób zdjęcie zebysmy mogli zobaczec twoj pomysl !:)

Pani Antywieszakowa pisze...

Hej Natalio,

Przypadkiem znalazłam w internecie blog pt "szczypta magii". Znasz?
Większość prac wygląda jak Twoje... Przyznam szczerze, że te takie nieudolne podróbki, choć twarzyczki aniołków są niemal identyczne z Twoimi;/ Współczuję i rozumiem :(

Antywieszakowa

Sztuka N!epoważna pisze...

Wiem ,nic na to nie poradze, ale dzieki za wsparcie :) Czesto do ciebie zaglądam i chyba zaczne odchudzanie przez twoj filmik :D buziaki !:*

Hannah Made pisze...

Świetny pomysł!!! i piękne wykonanie :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)