Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jak zrobić ozdoby na choinkę? - Kurs

Hej ! 
Dziś mam dla was prosty kurs, którego właściwie nie trzeba dokładniej opisywać. Zrobimy serduszka na choinkę, lub do wystroju waszego pokoju. Za tydzień zapraszam was na tutorial z pachnącymi cynamonem aniołami, z minimalną ilością malowania:)



Masę robicie wg tych wskazówek.
Rozwałkujcie ją na jakiś 1 cm i posypcie mąką.
Przyłóżcie na to serwetkę i mocno dociśnijcie rozwałkowując całość.


Wybierzcie swoje foremki - możecie zrobić gwiazdki, kółeczka, serduszka. Fajnie też będą wyglądały zwierzątka. 
W wyciętych kształtach zróbcie po 1 albo 2 dziurki na sznurek, przełóżcie na brytfankę.


Ozdoby suszymy w temp 70 C jakieś 2 godziny. Uważajcie z temperaturą, żeby wam nie wyrosły.

Ja malowanie ograniczyłam do pobielenia białą akrylą. 
Brzegi zaznaczyłam na złoto lub srebrno.
Naturalny kolor też jest bardzo ładny, i tak możecie zostawić wasze ozdoby.


Po dowiązniu sznureczka, zawieszki są gotowe.
Wyobraźcie sobie całą choinkę ubraną tylko w takie ozdoby i światełka :)



Czekam na wasze prace na emailu sztukaniepowazna@gmail.com
Pamiętajcie, że korzystając z moich kursów i publikując swoje prace, załączcie link do mojego bloga:)




16 komentarzy:

Beata Szrajder pisze...

Świetny kursik, postaram się wykorzystać ale do pierników do jedzenia, jak upiekę to się pochwalę i nie zapomnę wspomnieć o Tobie. Dziękuję Beata

ZUzanna pisze...

:) ja też takie robię.. ale mam zwykle krótką koronkę, taką w taśmie.. nie wpadłam na to, żeby użyć serwetki.. hehe..
Dzieki za podpowiedź! :D

Eduszka pisze...

Wiem, że wszyscy to piszą, ale robisz cudowne rzeczy i jeszcze chętnie dzielisz się swoją wiedzą - bardzo to podziwiam i szanuję
Pozdrawiam serdecznie :)

Lady Iness pisze...

niesamowity efekt daje ta serwetka :)
następnym razem sprobuje u siebie ;D

Anonimowy pisze...

Bardzo delikatnie wyglądają :)

Angela Masa Solna pisze...

Ja również odciskam podobną serwetkę :)Mam też taką fajną ozdobną blaszkę,która daje fajne wzorki :)Faktycznie jesteś kochana dzieląc się tym wszystkim z innymi :)Pisałam ostatnio,że zrobię reniferka-kurcze nie znalazłam czasu :(Ale myślę,że jeszcze zdążę :)Pozdrowionka serdeczne!!!

Fiołki Aniołki pisze...

Fajny pomysł i świetny efekt! Ja do ten pory odbijałam sobie nędzną koronkę ;), jak dorwę serwetkę to na pewno ją wykorzystam :)Dzięki!

Anonimowy pisze...

Myślę że takie seruszka będą pasowały nie tylko na choinkę ,tylko wogóle przez cały rok!

Sztuka N!epoważna pisze...

Dzięki, mam nadzieję że podeślecie swoje prace chętnie obejrze:)

Anonimowy pisze...

<3<3<3

Anonimowy pisze...

cudeńka i bardzo proste do zrobienia. mam tylko pytanie; jaką farbę używasz do ich zdobienia? konkretnie mi chodzi o tą złotą.jak się nazywa, gdzie ją kupię i ile kosztuje:) bardzo by mi się przydała;) pozdrawiam i dziękuję za odp!

Kamila Krawczyk-Kunert pisze...

Bardzo efektowna dekoracja, zrobiła na mnie ogromne wrażenie i tegorocznej choinki nie wyobrażam sobie bez takich pięknych serc!

Sztuka N!epoważna pisze...

bardzo sie ciesze,ja chyba tez je sobie porobie na swoja choinke :)

Monika Adamczyk pisze...

U mnie też się wypiekają już takie :)

Justyna Chorążewicz pisze...

Cześć:) Zainspirowałaś mnie:) Zrobiłam podobne i wstawiłam do siebie na bloga z odnośnikiem do Twojej stronki - mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko:) Podaję linka: http://korkianimatorki.blogspot.com/2013/12/ozdoby-na-choinke-z-masy-solnej.html

Pozdrawiam!:)

Sztuka N!epoważna pisze...

oczywiscie ze nie mam nic przeciwk, zagladlam juz do ciebie i wszystko jest naprawde urocze ,zapraszam wszystkich do Justyny :))

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)