Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jak zrobić świecznik z masy solnej? - Kurs DIY

Dziś robimy szybki świecznik z masy solnej krok po kroku. To czy będzie mieścił się w nim zwykły podgrzewasz czy większa świeca zależy od was. Ja wybrałam najmniejszy wariant, gdyż tylko taką świeczkę miałam w domu, ale myślę że zrobię całą serię na nieco większe świeczuszki :) Zapraszam!


Przygotujcie :
-niewielką kulką masy solnej,
-coś czym odbijecie bazę - u mnie to kieliszek,
-nożyk i pędzelek z wodą
-oraz wykałaczkę.

1. Masę rozwałkuj na cienką warstwę i wytnij za pomocą naczynia, nieco większe kółeczko niż twoja świeca. Nie odkładaj świecy - dzięki niej będziesz wiedziała dokąd mają sięgać ozdoby. Możesz zrobić jak ja listeczki: uformuj łezkę przyklej do zwilżonej wodą bazy i ponacinaj żyłki. Można zrobić jeden lub kilka rzędów takich listków.


2. Uformuj z masy ok 1 cm płatki, następnie zwijaj każdy wokół środka róży. Róże przyklej do zwilżonych listków i dociśnij wykałaczką tak żeby ich nie zdeformować. Różyczki będą biegły dookoła naszej bazy.


3. Suszyć  w temp. ok 80-100 C jakaś godzinę. Teraz możesz pomalować świecznik na kolorowo-zielony, pozostawić naturalnie, lub wybrać inną "stylizację". Ja użyłam perłowej farby i fioletu do różyczek, które przetarłam bielą.


Myślę, że kilka takich świeczników tworzących cały zestaw będzie wyglądało bardzo stylowo. I przy okazji można się pochwalić przy wspólnej kolacji swoimi talentami :D

Na koniec mała prośba - Jeżeli korzystacie z moich tutoriali, bądź inspirujecie się moimi pracami i publikujecie u siebie na blogach ich zdjęcia, proszę o podanie linka do mojej strony, przynajmniej w jednym z swoich postów:)

A na koniec zapraszam na FACEBOOKA, kto pomoże dobić do 800 lubiących ?:D

14 komentarzy:

Hanka pisze...

Piękny wspaniały pomysł i jaki prosty.No cudnie to wygląda:)

Anonimowy pisze...

Witaj!
zawsze cię informuję jeśli coś wykonuję na Twój wzór. zawsze też zaznaczam tą informację na swoim blogu że inspirowałam się Twoim tutorialem.
Serdecznie pozdrawiam Monia

Sztuka N!epoważna pisze...

super, bardzo dziekuje:)

Sztuka N!epoważna pisze...

Monia a podaj link do bloga chetnie sobie poogladam :)

magdzia pisze...

fajne

Luiza303 pisze...

Super . Tylko Natalio ... czy jak się zapali podgrzewacz to nie przypalą się różyczki ?

Sztuka N!epoważna pisze...

jeśli będzie pozostawiony w tej metalowej osłonce to nie :)

Yagoshka art pisze...

Bardzo fajny pomysł :) Pozdrawiam

PS. Moje dzieło inspirowane Twoimi pracami http://yagoshkaart.blogspot.com/2012/08/9.html

Anonimowy pisze...

identyczny zrobiłam rok temu na prezent, znalazłam pomysł w jakiejś książce o masie solnej. Twoja praca bardzo ładna.

Ola pisze...

Ślicznie to wyszło :)
Ja wczoraj zrobiłam same różyczki z listkiem muszę tylko pomalować. :)

bluefairy pisze...

Tworzysz niesamowite rzeczy! Piękne! Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Everything is very open with a really clear description of the issues.
It was truly informative. Your site is extremely helpful.
Thank you for sharing!
Also visit my webpage ; advice

mysteriousprincess pisze...

Twoje prace są przepiękne! Skąd czerpiesz inspirację?

Sztuka N!epoważna pisze...

dziekuje:) staram sie podazac swoim stylem :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)

Obserwatorzy