Retro walizka - Sposób na prezentację waszego rękodzieła

Ostatnio spotkałam w sklepie z starociami taką samą walizkę jak moja tyle, że z podróżnymi naklejkami, za cenę 3 x krotnie większą, niż ja kupiłam swoją. Dlatego pomyślałam, że ponaklejam moje (i taty) znaczki, które trochę zmienią jej wygląd.

Jeżeli zastanawiacie się gdzie kupić taką walizkę to polecam wam odwiedzić jakieś "dzikie" targi, sklepy z rupieciami, tz "dziury" ,które wcale nie zachęcają wyglądem i ciucholandy. Tam kupicie takie walizki za grosze, chodź najczęściej w złym stanie. Mi to akurat nie przeszkadza, bo po pierwsze nie szkoda mi jej bardziej zniszczyć, a po drugie myślę że takie walizki wręcz muszą być poniszczone wtedy wyglądają jakby miały jakąś ciekawą historię ( albo ją naprawdę mają :P ! )

Tutaj moje znaczki ponaklejałam klejem magic, który po zaschnięciu robi się przezroczysty.






Co można zrobić z taką walizką?
Jeśli bawicie się w rękodzieło to w ramę przy zamykaniu, można powbijać gwoździki i zawieszać wasze wyroby. Wnętrze pomalowałam w chmury, ale wy możecie pomalować środek na jakiś pasujący wam kolor. Walizka jest wygodna do przenoszenia w niej prac.

Jeżeli nie zajmujecie się czymś podobnym, możecie sobie coś takiego upolować jako gadżet do pokoju. Ja mam kilka takich walizek i kuferków.
Udanego szukania dziewczyny !:)

W razie pytań piszcie w komentarzach :) Zapraszam na funpage na FACEBOOKA :)
Sztuka N!epoważna