Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jesienny anioł - DIY Malownie

Hej Kochani!
Kończymy dziś anioła, pierwsza cześć z lepieniem w TYM LINKU.


 Tak wygląda nasz aniołek w stanie surowym. Do malowania można użyć farb akrylowych, plakatowych, lub wodnych. Ja nie lakierowałam końcowego efektu, aby nie zabić zapachu goździków.


 Krok po kroku...


 Efekt końcowy !:)
Ja dokleiłam skrzydła za waszą radą użyłam koronko, ponieważ nie znalazłam w domu płótna, ani niczego co wyglądałoby trochę ludowo, trochę rustykalnie... 

Koniecznie podsyłajcie i przypinajcie na FB wasze prace, nie tylko z moich DIY ale też waszą twórczość :)!
Buziaki!:*


ps. Przypominam, że TU można się zapisywać na losowanie anioła do 22 X :)

 jak zrobić stojącego aniołka z masy solnej, jak zrobić aniołka z makaronu, jak zrobić aniołka z papieru, aniołki z masy solnej, jak zrobić aniołka z origami, jak zrobić aniołka z bibuły, jak zrobić masę solną, przepis na masę solną, podziękowania dla gości aniołki, ślubne aniołki z masy solnej, prezenciki dla gości, aniołki ręcznie podziękowania cena, prezenty dla gości weselnych, aniołki, aniołki podziękowania dla gości, podziękowania dla gości, tekst podziękowania dla gości, wierszyki podziękowania dla gości weselnych,

11 komentarzy:

JohannaK pisze...

Bardzo oryginalny :) I te usta :D

Dark Raven pisze...

WOW! Jesteś genialna! Jarzębina to normalnie pomysł nad pomysłami. Super usta anioła. Inne niż poprzednie, ale efekt powalający. Cały anioł cudo!

kangurek22 pisze...

Skrzydełka są z koronki i papieru. Jak zwykle wyszedł uroczo :)

EDYTA L pisze...

cudnie ją pomalowałaś

Sztuka N!epoważna pisze...

Dzieki dziewczyny :)
tak tak skrzydelka sa z kartonika i koronko bo sama koronka nawet nakrochmalona nie chciala mi "ustac":)

reedemed pisze...

Fajnie wyszedł :) Mam takie pytanie. Ostatnio wzięłam się za stworzenie swoich własnych "dzieł". Samo lepienie i suszenie poszło super (postępowałam według wskazówek Natalii, za które bardzo dziękuję ;) ) Niestety moje prace po kilku dniach strasznie zmiękły, mimo że nie leżały w wilgotnym miejscu. Czy to jest normalne, czy też jednak coś zrobiłam nie tak? Aha, nie dodałam do swojej masy kleju do tapet bo akurat nie miałam. Gotowe prace pomalowałam farbami akrylowymi i spryskałam lakierem. Pomyślałam że napiszę żeby nie było wątpliwości :)

Sztuka N!epoważna pisze...

Hmmm, a jak grube były to prace? Może z zewnątrz wydawały się suche i twarde, ale środek był surowy i odwilgły od środka..

reedemed pisze...

Dziękuję za tak szybką odpowiedź :) Prace były grubości ok. 0,5 cm i mniej. Jedna mi się połamała i środek wcale nie wyglądał na surowy. Suszyłam wszystko w piekarniku ponad 3 godziny, zwiększając stopniowo temperaturę. Moja mama stwierdziła że to może dlatego, że ostatnio jest taka dziwna pogoda i dużo wilgoci jest w powietrzu. Ale nawet jeśli to prawda, to i tak wydaje mi się to dziwne

Sztuka N!epoważna pisze...

hmm możliwe że mama ma racje! ale moje nie rozmiekaja nawet jak jest bardzo wilgotno, chcialabym to wyjasnic ale nie wiem, moze inne dziewczyny "masosolne" będą wiedziały :)

reedemed pisze...

Cóż, chyba po prostu sama muszę wyczuć jak pracować z masą solną, żeby prace wychodziły trwałe. Jak widzę jakie fajne rzeczy można z tego ciasta zrobić to aż mi szkoda nie spróbować :) Natalko, bardzo Ci dziękuję za odpowiedzi :)

Sztuka N!epoważna pisze...

Proszę kochana :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)