Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dekorowanie pierników!

Hej wszystkim!
Dziś pierniki na które pokusiłam się, mimo dwóch wcześniej nieudanych prób :))
Moje pierniki są o najzwyklejszym składzie czyli mąka, kakao, przyprawa cukier, jajka itp. Podobnie lukier z cukru pudru, białka i cytryny. 

Wiadomo dekorowanie jest najprzyjemniejsze, ja żałuje że nie kupiłam sobie jakiś fajnych perełek i innych cudów, ale może w przyszłym roku:!) 



Lukier wyciskałam z woreczka, i rożka papierowego
 - ale ten sposób, akurat nie przypadł mi do gustu:)


Zawsze zaczynałam od krawędzi, to chyba najłatwiejszy sposób.
Wybaczcie okruszki, ale to był któryś z rzędu piernik:)


Lukier suszył się parę godzin, i wiecie co, troszkę mi się kruszy, bo nie przylega dokładnie do pierników w każdym miejscu, ale następnym razem będzie lepiej :) 


Całe stanowisko:)


Gotowe pierniki przekułam igłą z nitką i zawieszę na choince :D
Nic, tylko kupować foremki :))








Dzięki za odwiedziny i zapraszam na FACEBOOKA

18 komentarzy:

mago74 pisze...

Wspaniale prezentuja sie Twoje pierniczki i zapewne sa rowniez bardzo smaczne.
Jestem pod wrazeniem Twojego bloga i umiejetnosci.
Ostatnio czesto tu zagladam i podziwiam :))

Sztuka N!epoważna pisze...

Dziękuje ślicznie, bardzo mi miło czytać takie wiadomości :*

nabiegunachArt Sylwia pisze...

Są urocze :)

Sztuka N!epoważna pisze...

dzięki !:)

Clementine Art pisze...

Przepiękne Ci wyszły :)!

Sztuka N!epoważna pisze...

Zaglądałam do ciebie na bloga i to są dopiero czary!:D

Clementine Art pisze...

Ale takich cudnych pierniczków nigdy nie mialam :) pewnie kilka godzin zajęło Ci ich udekorowanie-naprawdę piękne! :)

dziurka pisze...

wow!

Sztuka N!epoważna pisze...

Oj posiedziałam przy nich, ale to byłą czysta przyjemność:)

ewinka Nowa pisze...

Piękne dekoracje z lukru :-))) Mistrzowskie wykonanie :-))) Wesołych świąt :-)))

kopalniapomyslow pisze...

Same cuda, pięknie ozdobione. Podziwiam, podziwiam, podziwiam.

Ciasteczka Tynki pisze...

zmiażdżyłaś mnie. Jedyne co ja potrafię to wypaćkać je w lukrze i łaskawie posypać cukierasami ;(
BOSKIE!

Sztuka N!epoważna pisze...

Dzięki dziewczyny:*

Tynka i tak nie wierzę oglądając twoje modelinowe słodkości :D

longplaydream Lp pisze...

Ja nie miałam pod ręką woreczka strunowego, więc męczyłam się z "woreczkiem" z folii spożywczej- mordęga! Coś tam wyszło...ale za rok lepiej się przygotuję :) Urocze pierniczki!

Sztuka N!epoważna pisze...

oj to naprawde musiało ci utrudniac lukrowanie!:)

Ela Weronika pisze...

Powoli staje się tradycją, że ja robię pierniczki :). Uwielbiam piec ciasteczka i zdobić je :). Twoje są przepiękne.

Sztuka N!epoważna pisze...

u mnie to samo ! robie pierniczki na choinke dopiero drugi rok, ale tez to uwielbiam, pozdrawiam :*:*

Olena Szustak pisze...

A ja poproszę przepis na taki lukier

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)