Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hipiski zielone + urodziny

Hej wszystkim:)
Dziś mam urodzinki, z tej okazji chciałam pokazać wam coś nowego, coś co chowam od 2 miesięcy w pokoju, moje nowe anioły, które nazwałam Hipiskami. Aniołów jest więcej i w różnych kolorach, z rożnymi fryzurami, z koralami i tabliczkami z napisem - napisy są dziwaczne, ale nie chciałam aby były zbyt oklepane :) Aniołki są dostępne.
Miłego popołudnia i zapraszam na następne wpisy w tym tygodniu, od 8.08 będą pojawiały się automatycznie bo mam mały urlop, pa!:)









14 komentarzy:

EDYTA L pisze...

najpierw 100 lat, 100 lat....
wszystkiego naj z okazji urodzin, a aniołki śliczne

Magdalena Barszczowska pisze...

Przepiękne są te hipiski :-)
Ps. 100 lat !!! :-)

MOJE PASJE pisze...

Aniołki bardzo sympatyczne :-) No i sto lat,sto lat :-D

Podkarpackie Solne Anioły Katarzyna Źrebiec pisze...

sto lat!!

Podkarpackie Solne Anioły Katarzyna Źrebiec pisze...

Bardzo fajne, ten kolor prezentuje się rewelactjnie po prostu!!!

Sztuka N!epoważna pisze...

Dzięk idziewczyny :)

ewarost pisze...

Wszystkiego naj... naj ... z okazji urodzin i wielu niebanalnych pomysłów ... kolejne świetne postaci :)

Decorre masa solna pisze...

rewelacyjne!!!

Sztuka N!epoważna pisze...

Dzięki:""* Ewka dziękuje za życzenia, takie zawsze są mile widziane:*

dziurka pisze...

Wszystkiego najlepszego! Radości, szczęścia moc ... Mnóstwa pomysłów i czasu na ich realizację.

Kasia z Słono mi pisze...

spełnienia wszystkich marzeń :). A dziewczyny są świetne, fajny pomysł na hipiski :).

Oliwia Art Deko pisze...

Hej! Przepraszam, że spóźnione ale szczere! Dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności i kreatywnych pomysłów. Hipisiki bardzo fajne, takie inne :)

Sztuka N!epoważna pisze...

Dzięki dziewczyny za życzenia i pamięć:*

Ola Kukula pisze...

Przepiekne! W moich ulubionych kolorkach :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)