Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Debiut bloga w magazynie

Hej!

Dziś mała wzmianka o debiucie mojego bloga w ogólnopolskim miesięczniku " Stylowe Dodatki". 
Moja partia dotyczy tworzenia biżuterii z masy solnej - głównie korali i serduszek, które możecie sobie pooglądać w TYM ALBUMIE

Całe wydanie jest bardzo ciekawe -polecam jeśli lubicie klimaty hand-made, jest wiele innych adresów godnych uwagi ;) 

Miłego popołudnia, pozdrawiam!



7 komentarzy:

EDYTA L pisze...

gratuluję

nitus pisze...

Gratuluje takiego wyróznienia.
Jakoś nie widziałam u mnie tej gazetki a ile ona kosztuje?
Pozdrawiam :)

Sztuka N!epoważna pisze...

To chyba jest nowa gazeta bo tak pisze na okladce. Ja zaplacilam 3,99.

Anita M pisze...

Wspaniale:) gratuluję.

kicikicitata pisze...

Gratuluję!

Kasia z Słono mi pisze...

Gratuluje :-) . Musze kupic ta gazeta, zaciekawilas mnie :-) .

Sztuka N!epoważna pisze...

Dzięki dzięki :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)