Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Para ślubna w czerwieniach

Hej wszystkim!

Dziś do pooglądania para, z dodatkami w kolorze czerwieni i wyjątkowym welonem, takiego jeszcze chyba u mnie nie było:) 

Chciałam wszystkim podziękować za przemiłe komentarze pod ostatnimi postami i na FACEBOOKU, jesteście wspaniali! Do większości z was też po cichutku zaglądam i podziwiam. 

Pozdrawiam każdego z osobna, miłego weekendu ( chociaż pada ) ...

Buźka!:)
















5 komentarzy:

MONarte pisze...

Na pewno Ty robiłaś tą parkę? :) Inna niż wszystkie....

Podkarpackie Solne Anioły Katarzyna Źrebiec pisze...

Witaj! mocno modna para:)) Młody w czerwonej muszce:) tylko brakuje czerwonych lakierków!!:)ja niedawno ulepiłam swoje pierwsze ślubne pary:)przyznaję się bez bicia, że robienia garnituru uczyłam się na Twoich stronkach z parami ślubnymi:)były bardzo pomocne!! pozdrawiam cieplutko!!!a wystawa była super!

Unknown pisze...

Twoje wszystkie prace są przepiękne, już od dawna mam twój blog w ulubionych, wspaniałe;))

EDYTA L pisze...

para prześliczna:)

Skrzydła wyobraźni pisze...

Bardzo, bardzo ładna parka :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)