Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Zajączki wielkanocne glamour

Uszanowanko!


Dzisiaj zające wielkanocne, nazwałabym je Glamour, bo są dość eleganckie :P 
Zajączków zrobiłam w tym roku tylko 4 sztuki, ale te wciąż mam dostępne jeżeli ktoś ma ochotę.
Zapraszam na  FACEBOOKA


Miłego popołudnia, przesyłam buziaki :*










przepis na masę solną, podziękowania dla gości aniołki, ślubne aniołki z masy solnej, prezenciki dla gości, aniołki ręcznie podziękowania cena, prezenty dla gości weselnych, aniołki, aniołki podziękowania dla gości, podziękowania dla gości, tekst podziękowania dla gości, wierszyki podziękowania dla gości weselnych, podziękowania dla gości weselnych tekst, podziękowania dla rodziców, upominki dla gości weselnych, podziękowania za życzenia, podziękowania dla przyjaciela, 

9 komentarzy:

MOJE PASJE pisze...

Słodziaki i faktycznie eleganckie =) Pozdrawiam

JohannaK pisze...

przepiękne, naprawdę :) Zawsze się zastanawiam skąd Ty masz takie pomysły cudne :D

blogerzaby pisze...

Przecudne :)

Oliwia Art Deko pisze...

Ja chce takiego zająca Glamour :) tego brązowego jesli można :) Bedzie mi pasował do pokoju. Sama raczej nie będę miała czasu zrobić zająców przed świętami :) Tylko ile on kosztuje? Prosze bardzo o wiadomośc na priv. Aaa no i koniecznie prosze o autograf jak można to z przodu, tylko nie za duży :)) A może zainteresuje Cie wymianka ? :)
Zające bardzo mi się podobają :)
Pozdrawiam
Oliwka :)

Oliwia Art Deko pisze...

Tzn ten różowy! :) Coś mi się pomieszało jak pisałam. Pomyślałam o buzi jak pisałam a teraz patrze, że jest niebieski i różowy :)

Asikowy kącik pisze...

Jakie zakręcony zajączki są śliczne:).

EDYTA L pisze...

pięknoty

Odtwórczo pisze...

Faktycznie glamour ;)
U mnie trochę mniej eleganckie zające, ale zapraszam ;))
http://handmade-ania.blogspot.com/2014/04/wielkanocne-zajaczki.html

Sztuka N!epoważna pisze...

Bardzo fajne, pocieszne wczoraj oglądałam u Ciebie :)

Dzięki dziewczyny!

Oliwia na fb do ciebie napisze:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)