Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wasze dzieła!

Hej wszystkim!

Dziś wasze anioły i nie tylko :) Dzięki za wszystkie zdj, mam nadzieję że nikogo nie pominęłam - dostałam naprawdę mnóstwo emaili, więc może mi coś umknęło, można mi zwrócić uwagę jeśli o was dotyczy :) 
Zauważyłam, że wasze prace są dopracowane i widać, że poświęciliście im sporo czasu i swoich starań. Tak trzymajcie! 
A na sezon wielkanocno-wiosenny nadal można podsyłać nowe prace i pomysły tradycyjnie na mojego emaila 
sztukaniepowazna@gmail.com






















Świetna składanka wyszła :) 
A w TEJ GALERII jest jeszcze mnóstwo innych prac, które poprzednio mi wysyłaliście, polecam wszystkim !

5 komentarzy:

Słona Słodycz masa solna, decupage i inne. pisze...

No to miałaś oglądania. Pozdrowienia dla Ciebie i wszystkich autorów prac.

Sztuka N!epoważna pisze...

hehe, trochę tego było:))

Dark Raven pisze...

Super :) i moje prace się tu znalazły :)

Sztuka N!epoważna pisze...

Dokąłdnie- na niebieskim tle, nei mazałam znaku wodnego ale słabo widać po pomniejszeniu zdj wiec zapraszam do Dark Raven :)

Eliza Art pisze...

śliczne są te wszystkie prace

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)