Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wracam

Cześć wszystkim po długaśniej przerwie :)

Nie wiem czy też tak macie, że im jesteście starsze tym czas robi się coraz krótszy, a dni mijają przerażająco szybko! Ja ostatnio właśnie tak mam :) Ale mam nadzieję że uda mi się wrócić do dawnego postowania... Wiecie że mam jeszcze niepublikowane aniołki z świąt :P Pora nadrabiać:P

A wy jak tam przed walentynkami, widziałam posty na fb z niektórymi pracami, ja robiłam pierniki więc na pewno je zobaczycie :) 

Miłego popołudnia :*





5 komentarzy:

Słono mi-Kaśka pisze...

Swietny aniolek. Piekna ma sukienke :-). Pozdrawiam :-).

Asikowy kącik pisze...

Albo mi się wydaje albo jakieś zmiany zaszły na blogu, świetnie to wygląda i na pewno uda Ci się wrócić w "trans" postowania:).

Twórczy świat Kasi pisze...

Niestety z czasem tak jest...też jego straszliwe tempo odczuwam :(
Anielinka urocza jak każda Twoja praca :)
Pozdrawiam :)

Natalia M. pisze...

Aniołki prześliczne:) Z czasem niestety mam tak samo. Czasem wieczorem się zastanawiam, kiedy dzień minął. Ech...

Sztuka N!epoważna pisze...

Natalia - a ja siadam i się zastanawiam kiedy mi tydzień i miesiąc minął:)

Dzięki dziewczyny :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)