Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Powalentynkowa anielina

Dziś powalentynkowa zakochana anielinka z sercem. Ważyła chyba z pół kilo :)

Ponieważ ostatnio mam więcej czasu chciałabym zorganizować Candy lub jakiś konkurs, 
z aniołem lub inną rzeczą do wygrania, czy macie jakieś swoje propozycje, co chciałybyście zgarnąć w takiej zabawie??:) 
Doradźcie :) Wszystkie albumy mam TUTAJ,  można podsyłać linki:)

Zapraszam też na FACEBOOKa




10 komentarzy:

Katarzyna Źrebiec pisze...

Piękno waży w tym przypadku faktycznie dość sporo:), Natalko, długo suszysz takie spore wytwory??? moje duże anioły po piekarniku schły chyba z półtora tygodnia na kaloryferach a i tak nie miałam pewności czy są dostatecznie wysuszone. po prawie 2 tyg spowrotem zapakowałam je do piekarnika bo już nie mogłam doczekać się malowania i podpiekłam nico:))))- teraz modlę się aby moja niecierpliwość źle się dla nich nie skończyła....pozdrawiam!

Katarzyna Źrebiec pisze...

P.S. ponieważ w tej materii jestem żółtodziobem:)) co to "Candy"???jak się w tym uczestniczy???wytłumaczysz?-może nie tylko ja nie wiem "z czym się to je":)))...

Sztuka N!epoważna pisze...

hej Kasia!
ja nigdy nie suszę na kaloryferach poniewaz wtedy wysycha tylko zewnetrzna warstwa, i tworzy jakby skorupę przez którą środek nei wysycha i anioły po czasie sie rozpadają. Ja susze w piecu konwekcyjnym w temp od 80 -140 stopniowo podkrecajac ok 2-3-4 godziny zaleznie od grubosci :)

Co do Candy to taka zabawa w ktorej mozna sie zgloscic i zostac wybranym lub wylosowanym do otrzymanai nagrody ogloszonej w zabawie :) zapraszam jak sie jeszcze w to nie bawilas :D

Katarzyna Źrebiec pisze...

bardzo chętnie:)ale nie jestem blogowiczem...mam nadzieję,że nie jest to warunek udziału w candy:))dzięki za inf!

Sztuka N!epoważna pisze...

kazdy moze sie zglosic nawet jak nie ma bloga:)

AniołuchyEwuchy pisze...

śliczna anielica, jak zwykle dopracowana do perfekcji! pozdrawiam!

Twórczy świat Kasi pisze...

Pięknie ją ubrałaś Natala :)

blogerzaby pisze...

Piękna , idealna :D

longplaydream Lp pisze...

Śliczna jest. Wydaje się być "doroślejsza" od wcześniejszych anielic :)

Sztuka N!epoważna pisze...

Wiesz co ,masz racje, tak to wygląda tym razem hehe :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)