Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gwiazdki, śnieżki...

Hej wszystkim !:)

Dziś aniołki które wiszą u mnie na choince, ale ogólnie kojarzą mi się bardziej z zimą niż świętami. 
Tradycyjne minki, czyli aniołki z fikuśnymi buźkami znajdziecie pod tagiem przy tytule posta, polecam zajrzeć jeśli te aniołki was szczególnie interesują, zrobiłam ich już doość dużo:)
Miłego popołudnia, ja sie ciągle nie mogę rozgrzać, bo na polu zimno!:) 

Buziaki:*







12 komentarzy:

Agnieszka Wojtkowiak pisze...

Natalio Twoje anioły to mistrzostwo świata dosłownie, uwielbiam je! Zapraszam Cię też do mnie na Facebooka, zaczynam prowadzić i jestem póki co zielona;-) www.facebook.com/starapracownia pozdrawiam Aga:-)

Katarzyna Wasilczuk pisze...

Cu-dow-ne! Kocham :D

Celion Styl pisze...

czy o kursik o malowaniu takich pięknych oczek można prosić ???

Sztuka N!epoważna pisze...

Ceilon styl - nie planuje takiego kursiku,ale zapraszam na inne do zakłądki kursy :)

Sztuka N!epoważna pisze...

Aga - Dzięki, ale chyba się nei doceniasz ,wiesz?:)

Sztuka N!epoważna pisze...

Dzięki Kasiu śle całuski :*

AniołuchyEwuchy pisze...

kolory sukienek śliczne i te cieniowania pod gwiazdkami- cudo! śliczne!

Twórczy świat Kasi pisze...

Świetne są Natala ! :) Kolorki cudowne...wstyd mi że się tak troszkę opuściłam w solniaczkach. Pozdrawiam :)

Sztuka N!epoważna pisze...

No właśnie Asia- to do roboty - ale przyznam że ja sama ostatnio nie miałam ochoty lepić :)

Ewucha dzięki, staram się :*

Oliwia Art Deko pisze...

Bardzo ładnie wyszły te aniołeczki :)

Teresa Klajmon pisze...

ślicznie jak zawsze, czy perfekcja cię czasami nie męczy ? ;)
mi też zimno, a co będzie jak zima faktycznie nas nawiedzi ?

Sztuka N!epoważna pisze...

e tam nie uważam zeby to było perfekcyjne, bardziej drazni mnie jak coś na końcu nie wygląda tak jak chciałam bo nie chcialo mi sie nad czyms dluzej posiedziec :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)