Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jak zrobić zimowe zawieszki na okno? Kurs cz. 1

Hej Dziewczyny!

Na FB większa część z was życzyła sobie dziś zawieszki na zimowe okno:)
Stąd dzisiejszy post rękawiczkowo - łyżwowy :) Myślę, że te motywy fajnie kojarzą się nie tylko z świętami, ale w ogóle z całą zimą, więc mogą zdobić wasze domy i pokoje jeszcze długo po Bożym Narodzeniu :))

ABY PRZEJŚĆ DO CZ. 2 ZAPRASZAM TUTAJ


Ja nie posiadam takowych fantazyjnych foremek, dlatego po prostu wybrałam sobie jakieś piękne pierniczki o tym kształcie, których teraz jest pełno i odrysowałam sobie ich motyw. Można poeksperymentować z wzorami, wielkościami i inspiracjami, tak by ozdoby pasowały wam do pokoju i na choinkę. Przepis na masę solną i inne wskazówki znajdziecie jak zawsze TUTAJ.

Mam nadzieje, że zdj są dość czytelne i zobaczycie krok po kroku, co i jak :)


Moje ozdoby mają ok 15 cm i do 1 cm grubości. 
Suszyłam je w temp. od 80-120 ok 3 godz.


ABY PRZEJŚĆ DO CZ. 2 ZAPRASZAM TUTAJ
Pozdrawiam gorąco i dzięki za komentarze:))



UWAGA! Wzorujesz się na moim tutorialu, lub innej rzeczy z bloga Sztuka N!epoważna? Umieść do niego link :) 
Jeśli masz ochotę pochwalić się swoją pracą, zapraszam do podsyłania mi zdjęć na sztukaniepowazna@gmail.com :)