Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Święta i po świętach, ale dekoracja jeszcze zostaje..

Hej Dziewczyny!
Jak tam po świętach, ja jestem najedzona:D
Chciałam wam dziś pokazać pomysły na dekoracje świąteczne w moim domu.



Po pierwsze bombkowe wianki, które pokażę wam jeszcze kiedyś krok po kroku:) Wyglądają cudnie i można wykorzystać stare nieużywane ozdoby, a będą wyglądały i tak ładnie!


Ja w tym roku, zrobiłam sobie taki niebieski wianek i zawiesiłam światełka na malowanym drzewie, które pokazywałam wam w wakacje klik.


Zrobiłam też stroikowe kompozycje w szkle, wydaje mi się że są oryginalne i wyglądają dość elegancko :) Bibułowe kule - bombki tworzy moja Mama :)


Ozdoby u moich sióstr...


Bibułowe bombki Mamy, pozawieszałam też na schodach używając szerokich wstążek - pomysł wdziałam w necie ale na oknach, wyglądało to świetnie!


I na koniec sztuczna choinka, bez żadnej sztucznej ozdoby :P Czyli pierniczki, bibułowe bombki, anioły z masy solnej i szydełkowy anioł na czubku. 


Mam nadzieję, że któryś pomysł przypadnie wam do gustu na następne święta lub inną okazję ! 
Buźka:*

12 komentarzy:

Lenka pisze...

bibułowe bombki skradły moje serce! są cudne!! :)

KolorowyŚwiat pisze...

Szklane stroiki super! A może pokazałabyś skręt bibułkowy do kwiatków do kul :) Pozdrawiam

CaNiSa pisze...

Ślicznie! Bardzo podobają mi się Twoje wianki, więc niecierpliwie będę czekała na kursik:)

Ciasteczka Tynki pisze...

bibułkowe bombki mamy- cudowne :D

Fiolka pisze...

cudowne dekoracje i jaki klimacik tworzą;) pomysł z rozwiązaniem kącika sypialnianego tak mi się spodobał, że gotowa jestem przerobić swoje mieszkanie:P hehehehe;)

Justyna pisze...

Przepięknie :-)

Sztuka N!epoważna pisze...

Dzięki dziewczyny!
Przekaże mamie wyrazy uznania :P
moge pokazac skret ale zdjeciami bedzie trudno sie polapac niestety:)

Clementine Art pisze...

Drzewko wygląda bajecznie, w ogóle wszystko to razem jak w bajce wygląda-też bym chciała znaleść chwilę na zrobienie takich cudeniek-niestety w tym roku sie nie udało, ale przynajmniej u Ciebie mogę oczy nacieszyć :)

Sztuka N!epoważna pisze...

oj to prawda, przed świętami powinno byc ustawowo wolne na dekoracje :D

rumianek pisze...

Piękne wianki :) a drzewko wygląda magicznie :)

Kamila Kunert pisze...

Cudowne dekoracje, jestem zachwycona i na pewno skorzystam w następne święta.

Sztuka N!epoważna pisze...

Super! a ja na następne wymyśle inne propozycje :) bużka:*

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)