Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Noworoczne DIY - Puszka dobrych wspomnień

Hej Dziewczyny! Dziś coś na zakończenie roku 2013 !:) Mi tak zleciał.. nie mogę w to uwierzyć :) 
Tak, więc blogowe podsumowanie, czyli to z czego jestem dumna:)


  • Ponad milion odsłon bloga, za co dziękuje każdej odwiedzającej osóbce z osobna :*:*
  • Ponad 3,5 tys. osób na funpage FB - Zapraszam :)
  • Współpraca z wydawnictwem Edycja św. Pawła - Planowane są walentynkowe pocztówki z moimi aniołami!:) Na pewno dam wam znać jak wyglądają :)
  • Występ w programie poświęconym Rękodziełu na TVP Kraków klik

Postanowiłam też, zrobić coś z wami - będzie to tz. Puszka dobrych wspomnień. 


Projekt polega na tym, że jeżeli spotyka was coś miłego, przyjemnego w ciągu dnia ..tygodnia, zapisujecie to i wrzucacie karteczkę do puszeczki, a na koniec przyszłego roku otwieracie ją i wspomnienia wracają:) Ja myślę, że u mnie się to sprawdzi, ponieważ zapominam mnóstwo rzeczy jeżeli ich nie zapiszę, także tych które sprawiają, że wierzę w dobro na świecie :) 


To będzie dziecinnie proste DIY:)
Ja wykorzystałam zwykły, szklany słoik. Potrzebne będą też wstążki, sznureczki itp. No i, oczywiście nożyczki, opcjonalnie klej.


W zakrętce wycinamy otworek na karteczki, można to zrobić zwykłym nożem, ale uważajcie żeby się nie skaleczyć, to byłoby złe pożegnanie roku :)


Przygotowujemy sobie różne odcinki wstążek, o dobranym przez siebie odcieniu. Tasiemki kupicie za grosze w pasmanterii. 


Zakrętkę przykleiłam klejem na gorąco i dodałam tasiemkę falbankową. Wstążeczki będziemy związywać na takie supełki, jak wdać na zdjęciu. Możecie zaznaczyć sobie granicę, do której chcecie dotrzeć taśmą malarską. 


Końcówki tasiemek, zacinamy pod kątem. Mogą się układać nieregularnie, dookoła puszki oraz nachodzić na siebie, wtedy sprawia to fajne, niewypracowane wrażenie.


Możecie je opalić nad ogniem, żeby się nie pruły.


Na końcu odklejamy taśmę i to wszystko :)


Ciekawa jestem co mnie spotka w przyszłym roku, oby same dobre rzeczy! 
Tego życzę wam i sobie !
Buziaki i udanego sylwestra:*:*:*



21 komentarzy:

Iza Kapis pisze...

swietny pomysl! :)

AniaN pisze...

Szczęśliwego Nowego Roku ♥

Sztuka N!epoważna pisze...

Dzięki Kochane, udanego Sylwestra:*:*

eseska pisze...

Odkryłam Twojego bloga kilka dni temu i jestem pod wrażeniem. Myślę, że będę czerpać od Ciebie wiele inspiracji 9obym tylko czas na realizacje miała - a może to postanowienie noworoczne?) . Wszystkiego najlepszego Nowym Roku!

Sztuka N!epoważna pisze...

no postanowienie by było dobre jak najbardziej! Witam Cię w takim razie :*:)

Twórczy świat Kasi pisze...

Fantastyczny pomysł :) . Natala , dużo zdrówka ,wspaniałych momentów i wytrwania w postanowieniach. Pozdrawiam :)

Sztuka N!epoważna pisze...

Dzięki Kasiu !:*:*

Agnieszka Wojtkowiak pisze...

Wszystkiego najlepszego Natalko. Kolejnych milionów pomysłów i cudów, które dzięki Tobie oglądamy:-) Piękny pomysł z tymi wspomnieniami:-)

Sztuka N!epoważna pisze...

Dzięki kochana:*

nitus pisze...

Udanej zabawy Sylwestrowej i samych dobrych dni w Nowym Roku zyczę :)
Pozdrawiam :)

MOJE PASJE pisze...

Bardzo fajny pomysł Natalko. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Spełnienia wszystkich marzeń i powodzenia na studiach, bo to zaraz czas sesji =)

Sztuka N!epoważna pisze...

Dzięki Dziewczyny!:*:* oj szczęście na sesji sie przyda!:D

Słono mi-Kaśka pisze...

Fajny pomysł :).
Samych dobroci w Nowym Roku! :)

Sztuka N!epoważna pisze...

Dzieki Kasiu!:*

Anna Rządkowska pisze...

Natalio wszystkiego wspaniałego w Nowym Roku :)

Fressia Rosa pisze...

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !!!!!!! Pozdrawiam serdecznie

Sztuka N!epoważna pisze...

Dzięki dziewczyny, nawzajem :*:*

myladylaura pisze...

Fajnie tu u Ciebie ,zostaję i poprzyglądam się ,pozdrawiam.

Sztuka N!epoważna pisze...

Zapraszam ślicznie :)

Martyna Dębiec pisze...

Ja zrobiłam takie pudełko z pudełka po miętowych pastylkach. Wystarczyło obkleić papierem ozdobnym i wyciąć otwór.

Sztuka N!epoważna pisze...

fajny pomysł :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)