Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lampiony cd.DIY

Pozamęczam was jeszcze lampionikami :P Zrobiłam jeszcze trzy i wcale mi się to nie nudzi:) 
Tym razem wosk pachnie na pomarańczowo i herbaciarnio - kupiłam olejki...

Cały kurs z malowaniem i wlewaniem świecy znajdziecie w tym LINKU
Ja mam jutro Mikołajki, a w prawdzie Mikołajki siedzenie na wykładach :< 
Bawicie się w Mikołaja, czy już "wyrosłyście"?:)






A tu puste - propozycja z podgrzewaczem :)

8 komentarzy:

Agnieszka Wojtkowiak pisze...

One są po prostu cudowne. Zakochałam się!:-)

Twórczy świat Kasi pisze...

Urocze są :) Świetnie je pomalowałaś...emanują takim ciepełkiem. Oj Natalia jesteś mega zdolna. Pozdrawiam serdecznie :)

Sztuka N!epoważna pisze...

Własnie zrobienie ich nie jest takie wymagające zdolnosci :P wbrew pozorom :))
Dziękuje :*:*

Lexie's Art pisze...

Rewelacyjne te reniferki!

Anita M pisze...

Prześliczne:)

Paula pisze...

bardzo spodobały mi się twoje świeczki zainspirowałam się! pomyślałam że też takie spróbuję zrobić... maluję akrylami...ale niestety farba mi odchodzi...co zrobić żeby nie schodziła??? wcześniej pomalowałam akwarelami i pod wpływem ciepłego wosku obrazek zszedł..wiec maluje akrylami i tez odpryskuje :-( może polakierować ten obrazek ??? jak byś mogła pomóc..... albo może ktoś inny mi pomoże?

Sztuka N!epoważna pisze...

myśle że można polakierować np lakierem do paznokci bezbarwnym :)
moje farby nie odchodza, ale ak jak pisałam są to leprze faby akrylowe nie najtansze itp :)

Paula pisze...

dzięki za odpowiedź...jak już skończę i zrobię zdjęcie to pokaże moje...pozdrawiam. :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)