Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Stojące aniołki z masy solnej

Dziś stojące aniołki. Z TEGO KURSU, widziałam już kilka waszych i czekam na kolejne! 
Ja do tych użyłam kamyczków dekoracyjnych.
Zapraszam was za FACEBOOKA i do wysyłania zdjęć na 
sztukaniepowaza@gmail.com 
jeżeli chcecie bym je pokazała u mnie na blogu przed świętami - pokazywać się zawsze warto :) 

Miłego dnia!:)




jak zrobić aniołka z masy solnej, jak zrobić masę papierową, jak zrobić masę solną przepis, jak zrobić mase solną przepis, jak zrobić mase solną na figurki, figurki z masy solnej, jak zrobić stojącego aniołka z masy solnej, jak zrobić aniołka z makaronu,

11 komentarzy:

Monika. pisze...

Piękne anioły :)

anmar-handmade pisze...

fajne grubaski;)

Aleksandra pisze...

Jakie fajniutkie. Niby kolor zielony nie za bardzo pasuje do aniołka, ale tutaj wygląda to bardzo ciekawie :) Ja stworzyłam już własnego stojącego aniołka według Twojego kursu, może niebawem nawet zdjęcia Ci podeślę :)

Sztuka N!epoważna pisze...

Ooo, no to a czekam :))

AniołuchyEwuchy pisze...

ale miluskie! sliczne maja wlosy :) pasowalyby mi do kuchni!

Justyna Adrian pisze...

Bardzo ładne, takie inne :) I świetnie dobrana sceneria do zdjęć.

Sztuka N!epoważna pisze...

u mnie też zielona kuchnia Ewucha:D
A dziękuje, sceneria tak z przypadku :)

charmeuse pisze...

Wow! Są cudowne ;)

Edyta pisze...

Sa fantastyczne, gratuluje pomysłu

kopalniapomyslow pisze...

Śliczne, strojne anioły, a ich fryzury powalają. Buźki mają bardzo sympatyczne i piękne stroje. Pozdrawiam cieplutko.

Słono mi-Kaśka pisze...

Świetne są, takie wesołe :).
Fajny odcień zielonego :).

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)