Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Serduszka podziękowania - większe

Hej! Dziś większe serduszka - podziękowania dla gości lub pamiątka dla bliskich. 
Myślę, że jako ozdoba do pokoju, też ładnie wygląda :)
Serduszka mają ok 12 cm cm, są dostępne. 

Zapraszam na Facebooka








 tekst podziękowania dla gości, wierszyki podziękowania dla gości weselnych, podziękowania dla gości weselnych tekst, podziękowania dla rodziców, upominki dla gości weselnych, podziękowania za życzenia, podziękowania dla przyjaciela, podziękowania komunia, 2 podziękowania komunia, 1 podziękowania dla gości, komunia podziękowania, komunia sklepy podziękowania, prezenty aniołki, podziękowania komunia, chrzest kokarda podziękowania, chrzest podziękowania, chrzest tekst, upominki dla gości chrzest, podziękowania pudełeczka, chrzest kuferki, podziękowania, prezenty, woreczki, podziękowania dla gości, podziękowania migdały, podziękowania chrzest, wierszyki podziękowanie, chrzest anioły dla świadków i rodziców z okazji ślubu

16 komentarzy:

Yeshka pisze...

Wyglądają ślicznie :)

Anna Zarzecka pisze...

Piękniutkie!! :) Zapraszam również do mnie :)

Solna Kraina pisze...

piękne :) Bardzo się mi podobają te Twoje cieniowania

Passiflora pisze...

Pięknie dobrane kolory, takie delikatne =) Śliczności =)

babcia ja pisze...

Przepiękne serduszka:)))
Pozdrawiam!!!

skimmia pisze...

Śliczne :-) takie delikatne :-)
bardzo mi się podobają :-)
pozdrawiam

Malwina Burdelak pisze...

Chciałabym spytać, czym cieniuje Pani serducha,bo wyglądają naprawdę uroczo! :))

Sztuka N!epoważna pisze...

Cześć Malwina! ja uzywam farb akrylowych i metalicznych i to wszystko :)

Sztuka N!epoważna pisze...

Dzięki dziewczyny !:*:*:*

Agnieszka Wojtkowiak pisze...

Piękne cieniowania:-) Prezentują się uroczo na serduszkach:-)

Ludkasz pisze...

Śliczne, zwłaszcza te kwiatuszkowe:)

Słono mi-Kaśka pisze...

Podoba mi się najbardziej to cieniowanie, dodaje im to takiego cukierkowatego wyglądu :). Ślicznie :).

Sztuka N!epoważna pisze...

ajj ,kto nielubi cukiereczków :D

Dobra pisze...

Cudowne są Twoje serduszka i maja śliczne wzory i kolorki.

Salt Dough Wings Art pisze...

Cudowne :) Pozdrowionka

redhead87 pisze...

kurka! sama zajmuje się wieloma dziedzinami zwiazanymi ze sztuką, ale masa solna jest, była i będzie mi obca (jakoś mnie nie pociąga samo robienie). Ale gdybym znalazła tą stronę wcześniej, to chciałabym takie serducha do podziękowań dla rodziców. Są piękne :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)