Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mroźnie

Nie wiem czemu ,ale te aniołki kojarzą mi się z oszronionymi szybami. Brrr!
U mnie dziś było już lekko mroźnie, dlatego grzałam się cały dzień w cieplutkim domku. 
A to dopiero początek!:)





chrzest kokarda podziękowania, chrzest podziękowania, chrzest tekst, upominki dla gości chrzest, podziękowania pudełeczka, chrzest kuferki, podziękowania, prezenty, woreczki, podziękowania dla gości, podziękowania migdały, podziękowania chrzest, wierszyki podziękowanie, chrzest anioły dla świadków i rodziców z okazji ślubu

11 komentarzy:

Pati Wąchała pisze...

A u mnie niemal cały dzień 10 na plusie :<
Mogłoby sypnąć trochę śniegu, nie pogniewałabym się c:

Agnieszka Wojtkowiak pisze...

Zakochałam się w ich kolorach, są cudowne:)

Sztuka N!epoważna pisze...

Śnieżek robi fajny klimat za oknem :)
Aga muszę chyba do ciebie częściej zaglądać, bo ty jesteś u mnie codziennie!:D

dziurka pisze...

Faktycznie mroźne, choć całkiem ciepłe :)

Sztuka N!epoważna pisze...

gębule rumiane jak po grzańcu :D

skimmia pisze...

Cudne aniołki w świetnym kolorku :-)
pozdrawiam

Yagoshka art pisze...

Jak zwykle cudowne i perfekcyjnie dopracowane :) i rzeczywiście w klimacie zimowym :)

Salt Dough Wings Art pisze...

Urocze, śliczny kolorek :) a u nas słoneczko. Pozdrowionka

Anita M pisze...

Mnie kojarzą się z niebem:) Bardzo niebiańskie aniołki:)

Sztuka N!epoważna pisze...

same miłe skojarzenia!:D

koralki anki pisze...

wszystkie piękne:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)