Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jak zrobić stojącego anioła z masy solnej? Kurs cz.2

Hej wszystkim!

Dziś kończymy mozaikowego aniołka. Jeżeli chcecie się pochwalić swoimi pracami, zapraszam do podsyłania mi zdjęć na sztukaniepowazna@gmail.com :) 

Zachęcam też do wklejania swoich prac u mnie na
jak zrobić masę papierową, jak zrobić masę solną przepis, jak zrobić mase solną przepis, jak zrobić mase solną na figurki, figurki z masy solnej, jak zrobić stojącego aniołka z masy solnej, jak zrobić aniołka z makaronu, jak zrobić aniołka z papieru, aniołki z masy solnej, jak zrobić aniołka z origami, jak zrobić aniołka z bibuły,

Zabieramy się za malowanie przestrzeni między szkiełkami. Jest to dość żmudne i wymaga cierpliwości. Ja doszłam do wniosku, że mogłam zabarwić masę solną, było by łatwiej. O barwieniu pisałam  tutaj i tutaj.


Żeby uzyskać bardziej witrażowy efekt, radzę wam pomalować każdy brzeg przy szkiełku na ciemniejszy kolor, oraz dodać jaśniejszy ton, na największych wolnych przestrzeniach między szkiełkami.


Buźkę zaczęłam od rumieńcy z różowej jaśniutkiej farby. Nosek i usta mamy już z głowy, więc zostały nam tylko oczka. Skrzydła maluję na złoto, pozłociłam też część naszej mozaikowej sukienki. Zamiast złotej farby, można użyć fajnego, mieniącego się lakieru do paznokci.


Włoski zrobiłam z takich włókienek, ale można je zrobić z kolorowej muliny, włóczki itp. Owinęłam sobie kawałek wokół całej dłoni, związałam jeden brzeg, a drugi przecięłam. Przymierzyłam czy wszystko pasuje naszemu aniołowi...


... i przykleiłam dokładnie dookoła głowy. Włoski które mi wystawały skróciłam, ale taka wyczesana niesforna czupryna również wygląda świetnie:)


Aureolkę przykleiłam lekko na boku. Zamiast niej można dodać kokardę, gwiazdkę, kwiatek, wianek ..  Na koniec przydało by się też wyczyścić te szkiełka, bo mogą się umazać w trakcie naszej twórczości:) Dziewczyny pisały mi na FB również, że zamiast szkiełek można użyć pociętej płyty cd. Jeżeli któraś z was wypróbuje i ten pomysł koniecznie dajcie znać:) 


..I gotowe! Dajcie znać jak tam wasze aniołki, każdy chętnie obejrzy!
masa solna, dla dzieci masa solna, ozdoby, jak zrobić mase solną, masa solna przepi,s masa solna suszenie, masa papierowa, masa solna aniołki, masa solna wielkanoc, przepis na masę solną, jak zrobić figurki z masy solnej, jak zrobić aniołka z masy solnej,


ślubne aniołki z masy solnej, prezenciki dla gości, aniołki ręcznie podziękowania cena, prezenty dla gości weselnych, aniołki, aniołki podziękowania dla gości, podziękowania dla gości, tekst podziękowania dla gości, wierszyki podziękowania dla gości weselnych, podziękowania dla gości weselnych tekst, podziękowania dla rodziców, upominki dla gości weselnych, podziękowania za życzenia, podziękowania dla przyjaciela, podziękowania komunia, 2 podziękowania komunia,

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nie uwazasz ze ktos sie moze skaleczyc tym aniolkiem ?

Sztuka N!epoważna pisze...

bo wklejeniu szkiełek w masę są one zupełnie schowane więc po wykonaniu całego aniołka napewno nie da się skaleczyć :)

Solna Kraina pisze...

Świetna sprawa taki aniołek, ja ostatnio zrobiłam kilka stojących aniołów, ale technikę ich robienia muszę doszkolić jeszcze.

Sztuka N!epoważna pisze...

stojące anioły robi się wogóle ciężko, dlatego ja się tego dotąd jakoś nie podejmowałam :)

Katarzyna Górnik pisze...

rewelacyjnie wyszedł!

anmar-handmade pisze...

obok tego lustrzanego aniola wystarczy teraz postawic mala swieczke i cieszyc sie rozproszonym odbitym swiatlem... na pewno bedzieladnie wygladac :-)

Sztuka N!epoważna pisze...

swietny pomysl :)

Agnieszka Wojtkowiak pisze...

Natalko zapraszam do siebie po wyróżnienie, pozdrawiam Agnieszka:-)

Sztuka N!epoważna pisze...

już zaglądam :)

Edyta pisze...

Piekne podziwiam i zazdroszczę talentu

Edyta pisze...

Piekne podziwiam i zazdroszczę talentu

nipeoo pisze...

tak się zastanawiam, czy można zastąpić lusterko płytą CD? mogłoby być dla mnie trochę wygodniejsze, aczkolwiek boję się, że płyta może się stopić podczas suszenia...

Sztuka N!epoważna pisze...

bylo juz podobne pytanie - cd topnieje w temp ponad 200 C wiec bedzie ok :) ale trudno je ładnie połąmać !:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)