Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wspomnienia

Dziś zaczęłam grzebać na pingerze, i wyszukałam moje najpierwsze anioły sprzed 3 lat, które mi wyszły. Jeszcze szukałam swojego stylu,  co pewnie widać :)
Nigdy nie wróciłam do tych " modeli", ale myślę że na święta coś bym takiego polepiła.

A czy wy pamiętacie swoje pierwsze prace ? :)
Może jeszcze je gdzieś chowacie na blogach, wszystkie chętnie zobaczę, i odsyłam na pierwsze strony pingera do obejrzenia moich :D






8 komentarzy:

Oliwia Art Deko pisze...

Ciężko uwierzyć ,że te prace to Twoje jedne z pierwszych :)
Bardzo mi się podobają te laleczki w drugiej części wpisu. Zwłaszcza dziewczyna w zielonej sukience i czerwonej opasce na głowie. Kilka razy już oglądałam ją w Twojej galerii. Ma w sobie bardzo dużo uroku :)

Wilczyca Aga Strzęciwilk pisze...

są piękne!

suoegrog pisze...

świetne są!

Malmys pisze...

te ze skarpetami w paski są super

AniołuchyEwuchy pisze...

Oliwia ma rację faktycznie ta w zielonej sukience ma coś w sobie :) chyba każdy ma w swojej karierze 'docieranie' się, ale czy kiedykolwiek się 'dotrzemy'? ja ciągle coś chcę ulepszać więc to chyba taka never-ending story! pozdrawiam!

Sztuka N!epoważna pisze...

dokładnie, ja mam to samo , nigdy nei chce mi sie robić dwa razy tych samych wersji bo można coś ciekawszego wymyśleć:) never ending story dobre okreslenie!:D

Yeshka pisze...

Aniołki z ostatniego zdjęcia są przecudne! Te skarpetki i ubrania :D Bardzo chętnie zobaczyłabym coś Twojego w takim stylu :)

Sztuka N!epoważna pisze...

myśle do tego własnie wrócic :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)