Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Podziękowania na Chrzest chłopca - nowe

Dziś nowa propozycja aniołów na Chrzest Św. dla małego chłopca. 
Aniołki tego rodzaju wychodzą mi dość spore ok 12-15 cm, i faktycznie jest przy nich dużo więcej lepienia - ale przyjemnego:)
Szykuje nowe kursy, już niedługo regularnie będę wrzucała aż do świąt. Dziś przygotowałam dwa, więc zaglądajcie jeśli dopadnie was wena:)

Zapraszam na FACEBOOKa i śle buziaki! :) 









9 komentarzy:

Salt Dough Wings Art pisze...

Fajne chłopaki :) Pozdrowionka

Sztuka N!epoważna pisze...

Dzięki, a ja zaraz sobie do ciebie zaglądne bo dawno nie zerkałam :D

ZUzanna pisze...

Superanckie!!!

Sztuka N!epoważna pisze...

Dzięki:)! Widziałam chyba na FB twoją "kanapkę", niezły chleb teraz robią, nie pojadłaś:P

SZTUKOTEKA pisze...

Przeurocze! Kolorki skojarzyły mi się z tęczą:)

prze solona pisze...

Idę dzisiaj po sól. ! Aż się chce robić jak się widzi takie cuda<3

Małgorzata Mironiuk pisze...

Moja droga z czego wycinasz te kwiatuszki? Aniołki cudne :)

Sztuka N!epoważna pisze...

hej wycinam mala foremka jak do fimo :)

Małgorzata Mironiuk pisze...

Byłam pewna że to jest makaron ale po wysuszeniu niestety nie wygląda zbyt dobrze :) Dzięki wielkie, Twoje prace stały się moją inspiracją :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)