Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jak zrobić stojącego anioła z masy solnej? Kurs cz.1

Hej Dziewczyny! 
Dziś pierwsza część mozaikowego aniołka, stojącego. Coś trudniejszego, co możecie sprezentować pod choinkę, na Mikołajki, lub udekorować stroik!:) 
W drugiej części malowanie i włoski.

Część 2 KLIK!!

 jak zrobić masę solną, przepis na masę solną, podziękowania dla gości aniołki, ślubne aniołki z masy solnej, prezenciki dla gości, aniołki ręcznie poZapraszam na FACEBOOKa!


Aniołek będzie nieduży, mi wyszedł około 12 cm. Trzon zrobiłam z folii aluminiowej i wykałaczki szaszłykowej. Przepis na masę solną znajdziecie oczywiście w zakładce pyt&odp.

Cały tułów będziemy wyklejały kawałkami szkiełek lub lusterka. Ja rozbiłam lustereczko przez siatkę, używając kamienia. Uwaga wszystkie dzieciaki:  w tej części lepienia, poproście o pomoc kogoś starszego!


Starałam się wypełnić każdą wolną przestrzeń dopasowując kawałki jak puzzle. 


Skrzydełka robimy wg uznania, moje są średniej wielkości, przylepione do plecków - jeszcze bez szkiełek. 
Twarzyczkę robimy standardowo z noskiem uszami itp. Aureolka jest opcjonalna, ale suszcie ją osobno.


Gotowy aniołek suszymy w temp 80-100 C parę godzin. Foliowy trzon można wydłubać, ale akurat ja go pozostawiłam. Z suszeniem nie warto zwlekać za długo, gdyż masa może "siąść", i wszystko się rozpłynie.
 jak zrobić mase solną na figurki, figurki z masy solnej, jak zrobić stojącego aniołka z masy solnej, jak zrobić aniołka z makaronu, jak zrobić aniołka z papieru, aniołki z masy solnej, jak zrobić aniołka z origami, jak zrobić aniołka z bibuły,
Miłego lepienia, w razie pytań jestem do usług w komentarzach!:)

10 komentarzy:

Wilczyca Aga Strzęciwilk pisze...

świetny!!!!

Sztuka N!epoważna pisze...

Dziękuje ślicznie :)

Anonimowy pisze...

Kiedy następna część ??

Sztuka N!epoważna pisze...

Włąśnie do niej siadłąm :D

Aleksandra pisze...

Aniołek jest cudowny, sam pomysł powala na kolana a o wykonaniu to nawet nie wspomnę. Chętnie stworzyłabym takiego aniołeczka, ale obawiam się, że stojący aniołek mi nie wyjdzie, a ponadto mam problemy z lusterkiem lub szkłem... nie mam pojęcia skąd je wziąść, chyba muszę poszperać po strychu w poszukiwaniu czegoś, co można rozwalić xD

Sztuka N!epoważna pisze...

można użyć płyty cd podobno...

Aleksandra pisze...

Wiesz co, to świetny pomysł, muszę tylko spytać taty, czy płytę cd można wsadzić do piekarnika ;) Dzięki za radę, myślę że skorzystam :)

Sztuka N!epoważna pisze...

Dziewczyny napisały na fb, że płyty wytrzymują do 200 C, czy jakoś tak więc chyba powinno byc ok:)

Karolina Pomorska pisze...

7 la nieszczęścia bo zbiłaś lusterko ale przecież mogłaś z płyty to zr.

Unknown pisze...

Cudowne wyroby, też się bawię z masą solną.. Szalenie podoba mi się Pani blog. Tak mi przyszło do głowy, że zamiast rozbijać lusterko można wkleić pocięte płyty CD.. Tyle, że wtedy odpada wypiekanie,Trzeba by pozwolić masie wyschnąć samej. Pozdrawiam.

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)