Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Co w planach?

Hej wszystkim!
Dziś krótka zapowiedź tego, co znajdziecie u mnie w ciągu najbliższych miesięcy. 

Od dziś, jestem w trakcie przygotowania nowych kursów na ozdoby i pamiątki z masy solnej, i nie tylko. Nowe tutoriale będę wrzucała raz, lub dwa, w ciągu każdego tygodnia, więc już teraz zapraszam. Będą to prostsze, ale też bardziej zaawansowane kursy, dla tych z was które już mają wprawę - a wiem, że jest już dużo takich dziewczyn :)


Dodatkowo, przygotowuje nie tylko świąteczne świecidełka, ale też praktyczniejsze rzeczy i ozdoby do waszych domów. Natomiast, jeżeli macie jakieś życzenia na posty lub kursy, chętnie je poczytam i spróbuje pokazać :) Zapraszam już od przyszłego tygodnia!

Tymczasem przypominam moje "stare kursy".  Miłego wieczoru! 



6 komentarzy:

koralki anki pisze...

czekam z niecierpliwością, zwłaszcza na kursy dla tych mniej zaawansowanych:)

Sztuka N!epoważna pisze...

Zapraszam:)

Salt Dough Wings Art pisze...

Wszystkie Twoje kursy są świetne, już się doczekać nie mogę :)
Zapraszam do mnie po wyróżnienie ;)

Agnieszka Wojtkowiak pisze...

Ja też chętnie pooglądam:-)

Sysia pisze...

Cudowne rzeczy tworzysz;) kursiki przejrzyste i często z nich korzystam mimo że dopiero zaczęłam zabawę z masą solną dzięki Tobie idzie mi dużo łatwiej :)Dziękujemy za kursiki i prosimy o więcej :)

Sztuka N!epoważna pisze...

prosze bardzo pozdrawiam!:*

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)