Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Robimy sobie pracownię..

Hej Dziewczyny!

Dziś postanowiłam pokazać wam moje małe zmiany w kąciku, gdzie zazwyczaj zajmowałam się malowaniem i robieniem aniołków, magnesów z szkiełek, ikon itp. Wcześniej wystarczał mi do tego dosłownie jeden koszyk, w którym chowałam wszystkie potrzebne farby i akcesoria. Z czasem zebrało mi się tyle po prostu "niezbędnych" rzeczy, że nie wiadomo gdzie to wszystko zmieścić! Postanowiłam więc coś z tym zrobić. Na FB zapytałam was o kolor ściany, jaki mogłabym strzelić na ten kącik - niestety moje są już miejscami poodbariwane. Wybrałam coś stonowanego tak jak doradzałyście, ale malowanie jeszcze przede mną. Dziś ogarniałam pakowanie i mieszczenie się w koszyczkach wiklinowych.


A czy wy macie swoje małe pracownie? 
Widziałam zdj u niektórych z was na FB, w postaci osobnego pokoiku, marzę o czymś takim i zazdroszczę! Niestety na razie musi mi wystarczyć skrawek pokoju. 
Czekajcie na efekt końcowy, miłego wieczoru buziaki!:*

13 komentarzy:

Monika Adamczyk pisze...

Patrząc na to że u mnie też już trochę się tych niezbędnych rzeczy nazbierało, muszę sobie taki kącik również zorganizować. A więc czekam na efekty Twojego zacisznego miejsca pracy :D

Aga pisze...

wyglada super

Alutkowe-Hand Made pisze...

Ja mam taki pokoiczek,co prawda nie jest taki artystyczny,ale przynajmniej teraz nie ma bałaganu w całym domu hehehehhe. Ja twój pokój i ciebie widzę w odcieniach kremu i bladego niebieskiego i pełno pełno bibelotów......i koniecznie na tym drzewku te malusie klatki...ach już się nie mogę doczekać!!!!!!! Miłego malowania :) ja cały dom malowałam sama heheh mój drugi zawód "malarz pokojowy"

Sztuka N!epoważna pisze...

malowanie sciany to neilada umiejetnosc wiec niezle Alutko!:D

Dziewczyny wiem że pisałyście więcej komentarzy ale niechaćo nie pomyślałąm i skasowałam je ;/ Z rozkałdaniem bibelotów też miałam pewnien "etap" ale to faktycznie uciążliwe, ale co zrobić kiedy ma się mało miejsca?:) Przepraszam za moje gamoniostwo buziaki!:*

Malmys pisze...

świetne inspiracje. Masz deski, więc radziłabym coś jasnego.

Nitka W pisze...

jak coś ma swoje miejsce to o wiele łatwiej porządek utrzymać. Ja niestety mam tak ciasne mieszkanko, że muszę co chwilę gdzieś moje bibeloty przekładać...
Ale na czas najbliższy schować gdzieś zupełnie, bo już za chwilę nie będę miała czasu nawet pomyśleć o pleceniu czegoś, albo malowaniu ;)
pozdrawiam
http://nitkababiegolata.blogspot.co.uk/

Oliw pisze...

O widzę ,że mamy takie same koszyczki :)
http://oliwoliwoliw.pinger.pl/m/19580070

Sztuka N!epoważna pisze...

haha no nieźle! ja mam identyczne, urzekły mnei odrazu widać mamy podobny ust, buziaki!:*

Avoninka pisze...

Świetna sprawa, czekam na efekty. Ja zajęłam nieużywany pokój brata i głównie jego stół. Trauma pojawia się kiedy muszę mój bajzelek uprzątnąć gdy przyjeżdża.

ToiOwo pisze...

Marzy mi się taki mały kącik do tworzenia żebym nie musiała wszystkiego chować i następnym razem znowu wyciągać itd.itd.

Sztuka N!epoważna pisze...

mnie też to powoli denerwowało!:)

Kasia pisze...

Ale masz piękną drewnianą szafę! Ja swojej pracowni nie mam, ale asortyment się rozrasta i będę musiała chyba pomyśleć nad zmianą mieszkania na większe :D

Pozdrawiam, K.

www.wyspainspiracji.blogspot.com

Sztuka N!epoważna pisze...

Pięknie to ona wazyla przy wnoszeniu na piętro :P
dzięki za link juz do ciebie zaglądam :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)