Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gdzie byłam + foto

Hej Dziewczyny!
Wsiąknęłam na parę tyg, ale od dziś wracam z relacją z moich wakacji na Lazurowym Wybrzeżu. Pierwszy raz byłam w tak wyjątkowym miejscu, więc wszystko chciałabym wam pokazać!


Mieszkałam w Nicei gdzie znajduje się bycza plaża, niestety kamienista i trzeba się do niej przyzwyczaić. Morze ma lazurowy kolor w zależności od "humoru". Muszę wam powiedzieć, że nigdy wcześniej nie pływałam w morzu i totalnie się w tym zakochałam! :)


Moje ulubione miasteczko, które odwiedziłam to St Paul de Vence. To miejsce pełne uliczek, zaułków i galeryjek, w których można znaleźć różne cuda. Zauważyłam jednak, że tak naprawdę nie ma tam za wiele wyrobów rękodzielniczych.


W Cannes szczerze mówiąc oprócz markowych butików i jachtów, nie było powalająco. W każdym razie zdj na czerwonym " festiwalowym" dywanie mogę odhaczyć:) 


W tym rejonie znajduje się sporo miejsc, w których można zobaczyć morskie ( i nie tylko) zwierzęta, lub tropikalne rośliny. Miałam okazję zobaczyć mi. orki, delfiny i niedźwiedzia polarnego!


Szczególne wrażenie zrobiło na mnie Monako - gdzie nie miałam szczęścia w kasynie, i stare miasto w Antibes.
W Gras, które słynie z produkcji tamtejszych perfum, nad ulicami znajdują się przewody, które spryskują przechodniów perfumowaną wodą. :)



W oceanarium w Monte Carlo zobaczyłam jak zupełnie osobny świat znajduje się pod wodą, nie zdawałam sobie z tego do tej pory zupełnie sprawy! Cudowne miejsce, musicie je zobaczyć jeśli kiedykolwiek tam będziecie.


W tajemnicy zdradzę wam, że mimo wszystko tęskniłam za blogowaniem i lepieniem :)
Od dziś do was wracam, buziaki!:*


16 komentarzy:

SZTUKOTEKA pisze...

Świetnie, że wakacje Ci się udały! Zdjęcia cudne:)

Sztuka N!epoważna pisze...

dzięki :)

Scoto pisze...

Ta sukienka na ostatnim zdjęciu jest boska!

Monika Adamczyk pisze...

Cudne zdjęcia a relacja z Wakacji zachęcająca , aż chcę się tam jechać. Fajnie że do nas wróciłaś cała i zdrowa, to najważniejsze. A i pewnie masz teraz duży zapał do lepienia i zaskoczysz nas jak zawsze czymś niesamowitym, inspiracji miałaś co niemiara. Pozdrawiam

serce z pasją pisze...

cudowne wspomnienia :) super ,że już jesteś ,bo ja nie moge sie doczekać twoich kolejnych prac,cuda tworzysz

Sztuka N!epoważna pisze...

Scote- to spodniczka ktora szylam wiec nei jest idealna i wpuszczona w nia bluzka:)

dziurka pisze...

Zazdroszczę! kocham Francję!
Piękne wakacje i piękne zdjęcia!

27zima pisze...

Piękne wakacje, pozazdrościć :)
stylizacja z kapelusikiem mnie urzekła

Salt Dough Wings Art pisze...

Piękne zdjęcia :) fajnie że wróciłaś. Pozdrowionka xx

Alutkowe-Hand Made pisze...

Oj Natalko :):):) uderzyłaś w mój gust:) Kocham Polskę ze wszystkimi jej zakątkami ,dlatego nigdy nie myślę o wakacjach za granicą.Jednak nie wiem z jakich powodów,zawsze czułam,że Francja jest mi bliska.A jak jeszcze pokazałaś tą część Francji,Lazurowe Wybrzeże och zakochałam się.To jest jedyne miejsce poza naszymi granicami o którym marzę.....................Super,cieszę się,że wakacje ci się udały:) choć już obawiałam się że porwał cię jakiś przystojny Francuz :)

Eveline pisze...

Pięknie wyglądasz:) Cudna ta biała sukienka:) Wspaniałe widoki!

Agnese Artigiano pisze...

Piękna jesteś! Cieszę się, że odpoczęłaś.

My spędziłyśmy lato na południu Niemiec pod francuską granicą i też było cudnie... winnice i starówki... wbrew pozorom Niemcy byli bardzo serdeczni.

Dobrze, że pozostają zdjęcia...

p.s. Mówisz po francusku? :)

Sztuka N!epoważna pisze...

Agnese - niestety mowie tylko dziendobry i dowidzenia ale strasznie napalilam sie na nauke francuskiego!:)

Alutko ja rowniez bardzo bardzo lubie Polske i nie traktowalam Francji jako jej zasatepstwa ale naperawe nie rozczarowala mniei wciaz jestem pod wrazeniem, co do fancuzow to ciezko bylo tam spotkac kogos poza turystami :D

FiolQak pisze...

ale miałaś super wakacje :) równiez moim marzeniem jest jeszcze trafić na Lazur :)a byłam juz niedaleko :)

Nitka W pisze...

Ale pozytywnie!
I ślicznie Ci w tym kapeluszu :)
pozdrawiam!!

Yeshka pisze...

Musiało być wspaniale. Jak dla mnie wakacje marzeń, bo uwielbiam takie klimaty :) Szczególnie plaże i wodę.
P.S. Świetne zdjęcia :):)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)