Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jak zrobić wianuszek? - DIY

Postanowiłam wrzucić jakieś diy, które chowam w czeluściach laptopa:)
Wianuszek z masy solnej jest szybki do zrobienia, prosty i ładnie ozdobi wasze domy w letnim stylu.

Zapraszam do obejrzenia, pierwszego z moich wianków tutaj :)




Jak zrobić masę, farbować i suszyć - piszę w TEJ zakładce. 

Resztę chyba dobrze widać na zdjęciach :)
Miłego lepienia, a ja wracam do kucia:D
:*:*:*






Finito!


10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Witam, jak duży wianek można zrobić, żeby się nie ugiął pod swoim ciężarem? Czy może to wersja mini?

Sztuka N!epoważna pisze...

ten ma srednice ok20-25 cm, taki wielkosci sredniego talerza.. co do trwalosci to zalezy od masy jak ci wyjdzie jesli dodasz kleju do tapet to powinno byc ok, ale wiekszego juz bym nie robila niz 25 cm...

ZUzanna pisze...

Prosty i fajny sposób na coś eleganckiego i ciekawego :) dzięki!

vivi4n pisze...

Świetnie wyszedł, bardzo mi sie podobają te wszystkie solne cudeńka, może kiedyś sama się pobawię z masa solna :)

Ela pisze...

bardzo fajny pomysł i efektowny :)

Fressia Rosa pisze...

Wianuszek śliczny

Sztuka N!epoważna pisze...

:)

Słono mi-Kaśka pisze...

Prześliczny, taki delkatny no cudo :)

AniaN pisze...

Takiej plecionki jeszcze nie robiłam, chętnie spróbuję. Dziękuję za kursik.
Buziak

Anonimowy pisze...

Bardzo ładny wianuszek !!!! ^^

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)