Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jak uszć torebkę - Kurs DIY

Dziś szyjemy torebkę :)
Wszystkie materiały, których użyłam są recyklingowe:

-potrzebujemy dość grubego materiału o ciekawym wzorze - ja użyłam sztywnej zasłony w paski :)
-drugi materiał na podszewkę - użyłam brązową koszulę w groszki
-starą torebkę, z której na nowo użyjemy paska i zapięcia
-potrzebny jest też kawałek jakieś materiału np. zamszu na lamówkę do kieszonki na środku torebki.

A przede wszystkim ważne jest posiadanie maszyny do szycia - może wasze mamy, lub babcie ciągle chowają takowe na strychu?:)


Zaczynamy od uszycia dna torebki. Do tego potrzeba będzie sztywny materiał, może być sztuczny - foliowy, użyty z starej torby na zakupy. Odcinamy interesującą nas wielkość z materiału i foli, a następnie razem zszywamy.


Wycinamy cztery części z obu rodzajów materiału. Dwie większe i dwie węższe na boki. Doszywamy kieszonki do podszewki, a następnie łączymy poszczególne elementy wg cięć.


Zanim zszyjemy zewnętrzną warstwę torebki dodajemy kieszeń. Wycinamy dwa prostokąty wybranej wielkości i obszywamy kapę lamówką. Możemy dodać zapięcie - ja swoje wymontowałam z starej torebeczki.


Pora przyszyć podszewkę - robimy to zawijając materiały do siebie, tak by ukryć łączenie.  Na końcu dodajemy pętelki, w których umieszczamy wypruty pasek z starej torebki.


Aby torebka nie pozostawała otwarta, można doszyć sznurek, lub pasek z materiału podszewkowego.
Gotowa torebka jest pojemna i przede wszytkim niepowtarzalna. Ja swoją noszę w lato głównie nad wodę :)


Zapraszam na FACEBOOKA

CANDY  ,

 i do wysyłania swoich KURSÓW NA DZIEŃ MATKI :)

8 komentarzy:

anmar-handmade pisze...

ładna, ja chce uszyc torbe z filcu technicznego na skarby mojego Syna na wyjazd... tez sie pochwale:) a Twoj kurs bardzo inspirujacy:)

Sztuka N!epoważna pisze...

chętnie obejrzę, filcowe torby są swietne ale chyba nie umiałabym ich w rękach zszyć ani na maszynie!

Agnese Artigiano pisze...

Wow!

A moje anioły suszą się na słońcu... :)

Anonimowy pisze...

Chyba muszę sama spróbować zrobić taką torebkę. Bardzo przydatny kurs ;)

Pozdrawiam, klosia89 ;)

Anonimowy pisze...

Mega śiczna ta torebeczka! Fajnym akcentem jest ta kokardka u góry.

Pozdrawiam.
Emi

Sztuka N!epoważna pisze...

A ja mam wrażenie że mogłam ją zrobić większą:)!

suoegrog pisze...

świetny blog,
obserwuję !
pozdrawiam

amanda galda pisze...

Bardzo dobry blog !
Zapraszam do obserwacji mojego bloga, ponieważ dopiero zaczynam go pisać :
http://empion.blogspot.com

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)