Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aniołek na Dzień Mamy + losowanie

Hej! 
Dziś duży anioł, który można wylosować 20 maja.
Jeśli macie ochotę się zgłosić zostawcie jeden komentarz z emailem
 i podzielcie się informacją o zabawie u siebie na blogach, fb albo gdziekolwiek indziej:)

Zimno dziś, brrrrr! Chyba trzeba łapać opaleniznę na zmianę z deszczem :D


..............




Przypominam również o możliwości wysyłania mi linków do swoich DIY, które nadająsie na dzień matki -
więcej info dwa posty dalej:)

35 komentarzy:

Aleksandra pisze...

olawa53@wp.pl

nawrosia art pisze...

Chętnie się zgłaszam, gdyż masa solna nie bardzo mnie lubi.
A aniołek jak marzenie.
Pozdrawiam cieplutko.
nawrosia@o2.pl

Anonimowy pisze...

pierwszy raz jestem pierwsza w komentarzach może to znak i wygram? Zgłaszam się do konkursu j.goscianska75@onet .pl
Pozdrawiam serdecznie ,aniol bardzo mi się podoba Justka

Sztuka N!epoważna pisze...

Justka chyba jednak nie pierwsza ale to nei wyklucza dobrego losu!:D

ewinka Nowa pisze...

Na aniołka zawsze jestem chętna :-)))

Lexie's Art pisze...

Przecudny! Zgłaszam się!
pozdrawiam
Ola - Lexie's Art

Agnieszka Skalska pisze...

PO takie cudo i ja się zapisuję
agnesss27@wp.pl
Pozdrawiam :)

Natalia pisze...

Jezuu *.* Taki śliczny , że muszę się zgłosić <3
nkowalczyk775@gmail.com

Karen29 pisze...

Cudny jest może akurat się uda ;).

karen2905@wp.pl

niebieskości pisze...

Piękny Anioł!
Bardzo, bardzo i jeszcze bardziej mi się marzy :)
Pozdrawiam
agach22@wp.pl
Wpisywałam wcześniej, ale chyba mi go zjadło :)

Milena. *-* pisze...

śliczny <3
mkwasna2@gmail.com
Pozdrawiam.

Lucy pisze...

No to chyba jasne , że ja się ustawiam w kolejkę ...piękny ten aniołek i chciałabym takiego mieć
Lucy2na@gmail.com

Jogobella pisze...

I ja zgłaszam się do konkursu Misiaczkowa31@wp.pl
Śliczny Aniołek :)

Agnese Artigiano pisze...

Też bym chciała..., może do nas przyfrunie?! :)

cometessa@op.pl

Malmys pisze...

Pisze się :o)

Baya pisze...

Ja też takiego chcę, staję grzecznie w kolejce i trzymam kciuki za siebie :P

mebelina pisze...

cudny:) info na blogu:)
email: mebelina@tlen.pl

AniaN pisze...

Z przyjemnością zgłaszam chęć posiadania aniołka :)
Buziaki
AniaN
posolonepomysly@gmail.com

Anonimowy pisze...

Anioł śliczny, więc też sie zgłaszam
Katarzyna
katarmi@interia.pl

Anna Rządkowska pisze...

Z wielką przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie, aniołek jest przepiękny :)
rzadkowska.anna83@gmail.com
Pozdrawiam serdecznie :)

Megi pisze...

Anioł jest niesamowity :)
fresa17@tlen.pl
Informacjia na blogu :
http://fresalinka.pinger.pl/m/18909749

Anonimowy pisze...

Wiola:)
algelda23@gmail.com
Informacja na blogu
algelda.blox.pl

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Mieć takiego Anioła to moje marzenie:)
ellzbietas@wp.pl

Bożena Lemańska Belkiewicz pisze...

Przepiękny, no nie da się przejść obok Twojego Candy obojętnie :)
belbo1101@gmail.com

barbaratoja pisze...

Chciałabym, chciała.
b.piasecka@op.pl

Anonimowy pisze...

Najpiękniejszym prezentem na Dzień Mamy dla Mojej mamy byłby ten przepiękny aniołek:) Może los się do mnie uśmiechnie i będę mogła podarować go Swojej Ukochanej Mamie.
paulai@interia.pl

Anonimowy pisze...

Bardzo podobają mi się Twoje prace. Chętnie chciałabym otrzymać takiego anioła. Mama by się ucieszyła. ;)

klosia89@wp.pl

zla wampirzyca pisze...

zgłaszam się po tego cudownego aniołka
info na http://zlawampirzyca.blogspot.com/
pozdrawiam

Iwona Muller pisze...

Z wielka przyjemnością wezmę udział w zabawie :) Pozdrawiam Iwona z ciekawszy.blogspot.com Mail darekmuller@wp.pl

Anonimowy pisze...

mój e-mail to xdiyx@op.pl tu napisałam o losowaniu http://bubax33.pinger.pl

Agly pisze...

Email ; truskawkaaa14@wp.pl
Dodałam bannerek :P
http://top-model-agata.blogspot.com/

Barbara Wójcik pisze...

Kocham Anioły, kolekcjonuję Anioły, wierzę w Anioły, zapisuję się i zapraszam do mnie na rozdawajkę
5porroku.blogspot.com

Joanna Borgia pisze...

joanna.borgia@gmail.com

Jestem fanką twoich prac i są one często dla mnie dużą inspiracją, szczególnie kolorystyczną :)
Informację o konkursie wrzuciłam na swojego fb:
https://www.facebook.com/pages/Lucky-Atelier/508208609216207

Anonimowy pisze...

Jeśli moge to również się zgłaszam^^
Mój email to: auruna@vp.pl
Ehh wiesz, że mam imieniny 26 maja? ^^ Dosyc oryginalnie co prawda, bo bardziej się rzuca w oczy Święto naszych mam - i słusznie, bo zasłużyły^^ CHociaz mało kto wtedy pamięta o mnie:D
Pozdrawiam i życzę duzo pomysłów!;)

Edyta pisze...

Tez sie zgłaszam, jest piękny, dałam znać koleżankom w pracy, mój adres: edyta.kociecka@gmail.com

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)