Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wygraj anioła na wiosnę :)

Hej! 

Zapraszam was do losowania wiosennego anioła 12 kwietnia, może do tego czasu przyjdzie do nas prawdziwa wiosna?:)

Jeżeli chcecie wziąć udział w losowaniu dodajcie moją stronę do obserwowanych blogów i polubcie mnie na Facebooku. 
Zostawcie też na swojej stronie wiadomość o losowaniu, oraz email w komentarzu.
Osoby bez FB i bloga mogą zostawić email z imieniem i nazwiskiem.

Do wylosowania 12 kwietnia, będzie cytrynowy anioł z poniższego zdjęcia
Życzę powodzenia i zapraszam na nowe posty:)


TUTAJ znajdziecie więcej zdjęć tych aniołów.

54 komentarze:

Dom z mozaikami pisze...

Pierwsza :o) z radością i niecierpliwością zaczynam czekać na Aniołowe losowanie 12.04.2013. Pozdrawiam. Ala

nitus pisze...

Witaj
obserwuje Cie od dłuzszego czasu, na FB tez jesteś polubiona już od jakiegos czasu więc warunki jak najbardziej spełnione,banerek na bocznym pasku nitusiek.blogspot.com
mail: cudneoczeta7@gmail.com
Zapraszam rowniez do mnie na candy http://nitusiek.blogspot.com/2013/03/candy-candy-ktos-chetny.html

wełniana kraina pisze...

no to ja jestem chętna:)
blog mam w obserwowanych,na fb nie istnieję
a mój mail: me_ga@op.pl
anioł jest przepiękny

mysieuszka pisze...

przydałby się taki anioł u nas w domu :)

obserwuję jako mysieuszka
na fb lubię jako Beata Mar...
baner na blogu http://mojekosmetykiiinnewybryki.blogspot.com/

adres e mail mysieuszka@gmail.com

Brujita pisze...

Uwielbiam Anioły... a te Twoje są takie radosne - będę się uśmiechać za każdym razem gdy na mnie spojrzy... O ile zechce do mnie przylecieć ;-)))
hesseth@o2.pl Banerek zaraz znajdzie się w pasku bocznym bloga

oli403 pisze...

Jakie śliczne są te aniołki!!! Ygasyam si y wielk pryzjemnością!!! :)
Mój e-mail: olahase@wp.pl
Baner z informacją o losowaniu już jest na moim blogu! ;)))

Anonimowy pisze...

Aniołki z Bieszczad czekają na koleżankę z Zalasowej, polubiona i to bardzo mocno, mój e-mail to kaja-berezka@o2.pl

Anishka pisze...

Bardzo chętnie zaopiekowałabym się takim ślicznym aniołkiem. Może i on zechce zaopiekować się mną :)
Warunki spełnione z wyjątkiem FB, bo tam konta nie posiadam
e mail: butterfly.art@vp.pl

Ulka M pisze...

ustawiam się w kolejce po aniołka :)
banerek już u mnie na blogu http://wmieszkanku.blogspot.com/

Marta i Alicja pisze...

Z ochotą się zapiszę ;) Twoje Anioły obserwuję od dawna...

Marlena M. pisze...

Oczywiście aczkolwiek nieśmiało i bez nadziei ustawiam się w kolejce po to cudoo.
Marlena Majewska
m.lenka@onet.pl

Anonimowy pisze...

też postoje w kolejce:)...cuda cuda cuda:)

obejrzałam wszystko!!
Karolina Filipiak

karo.filipiak@gmail.com

2.04.2013r godz 23:31

Aleksandra Żurek pisze...

Anioł na wiosnę - dobra rzecz.
Zaklepuję kolejkę.
Pozdrawiam i zapraszam. Ola.

Anonimowy pisze...

Nas też by ucieszył taki Anioł!

cometessa!@op.pl

miłego dnia,
Agnieszka

Yagoshka art pisze...

Zgłaszam się i obserwuję od dawna :)
Takie cuda z pewnością szybciej przyciągną wiosnę :)

art.yagoshka@gmail.com

Anonimowy pisze...

dopisuję się do kolejki. Marlena Klimczyk marlena.klimczyk@wp.pl

Anonimowy pisze...

Wiosna, wiosna Ach to Ty, chyba niczego nie pokręciłam ;D
Agnieszka
agakurlapska@wp.pl

Jasminowo pisze...

poproszę dopisać mnie do listy :)

też chcę :)

obserwuję od dawna
FB nie mam :(
zostawiam namiary - Asia Kosmala mail: jasminowo.domowo@gmail.com
bannerek już jest :)


pozdrawiam i czekam na wyniki :)

Agnieszka M. pisze...

Agnieszka M.
lalka2@op.pl
baner: www.wilczajagodatestuje.blogspot.com

Lexie's Art pisze...

Konta na fb nie posiadam, ale obserwować będę z przyjemnością :-)
Pozdrawiam
Ola - Lexie's Art

P.S. Zapraszam również na moje candy :-)
http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/04/candy.html

Boniffacy pisze...

Zapisuję się również!

Janina Matusik pisze...

Cuda cudeńka może aniołek szybciej przywoła wiosnę.

Pozdrawiam i czekam na wyniki

matja@onet.eu
baner: asssia48.blogspot.com

barbaratoja pisze...

Anioły zawsze w cenie, chciałabym takiego ślicznego;-)

Anonimowy pisze...

W Twoich Aniołach podkochuję się od dawna, więc próbuję szczęścia,,, a nóż :) sylwia1981@wp.pl

Ewelina P pisze...

Pozwoliłam sobie wrzucić info o rozdaniu na
mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/ Byłabym
wdzięczna za wrzucenie banerka i/lub
polubienie:)

bb26 pisze...

obserwuję jako bernadeta bomba
lubię na fb:Bernadeta Bomba
bernadetaaa@interia.pl
udostępniłam inf na fb:)

Magda M. pisze...

Obserwuję jako Madzia
Lubię jako Magdalena M...
link na ciepelkowo.blogspot.com
mail madunia4@buziaczek.pl

Z córcią kolekcjonujemy Aniołki, więc miło by było taką Anielicę przygarnąć :)

Pozdrawiam!!

sylwiaxx16 pisze...

obserwuję jako: sylviaaa100
lubię na fb: Sylwia B.
sylviaaa100@interia.pl

ania.n pisze...

Witam ,sliczne te aniolki i jak mozna to bym jednego z checia przygarnela.
ania_reg@poczta.onet.pl

Aikee pisze...

obserwuję jako Aikee
lubię jako: Bobianna B
nino.arleta@gmail.com
info na fcb :)

Małgorzata Zurczak pisze...

Witam.Obserwatorem jestem już dość długo.Zapisuję się do kolejki.
papierowamagiamalgosi blogspot.com.

Anna Niezgódka pisze...

dołączyłam do obserwatorów
info na pasku bocznym
anaa-anaa-86.blogspot.com
dopiero zaczynam przygodę blogową,więc zapraszam do siebie
wszystkie punkciki wypełnione
Anna Niezgódka
aniawlkp86@interia.pl

Baya pisze...

Ustawiam się w kolejce,
obserwuję jako: Baya
Banerek umieszczony:
http://baya-hand-made.blogspot.com/
na fb nie istnieję:)
basia.baya@gmail.com

Małgorzata Zurczak pisze...

Warunki spełnione.
papierowamagiamalgosi.blogspot.com

ewinka Nowa pisze...

Banerek na blogu ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com
FB omijam szerokim łukiem ;-))) Aniołek cudny :-))

mebelina pisze...

przesliczne aniołki, z chęcią się zapisuję:)

raeszka pisze...

Cudne aniołki :).

I mnie nie może tutaj zabraknąć, zapisuję się.

Wandosz pisze...

Zapisuję się :)
Zrobiłam wszystko
Pozdrawiam ^^

Maria Zych pisze...

Ja też chcę stać w kolejce. Pozdrawiam.

Jomo pisze...

Proszę i mnie dołącz do listy chętnych.
Aniołek na przywołanie wiosny jest wspaniałym pomysłem. Podziwiam umiejętności wyczarowywania takich piękności z masy solnej...

Cieplutko pozdrawiam i serdecznie zapraszam:
http://dompoddobra.blogspot.com/

Renik pisze...

I ja też się dopisuję. :)

Renata
www.renik-art.blogspot.com

Rayla pisze...

obserwuje jako Rayla
banner jest na http://koralikowy-kacik.blogspot.com/
mail rayla1986@gmail.com
na fejsie Dagmara G.

Aneta pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Aneta pisze...

adres mailowy aneaart@02.pl

Agnieszka Skalska pisze...

Ja też staję w kolejce :)
http://mojehokuspokus.blogspot.com/
agnesss27@wp.pl

Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Natalia. Ja tez chce wygrac tego Aniolka!
Moze jedno oko zamknij bardzo szczelnie, ale za to drugie ..... troszke otworz, zeby moglo ciut podgladac, co? ;))

Buzzzzzz,

Mad

Edyta pisze...

Oj i ja z chęcią ustawię się po takiego Aniołeczka :)) Pozdrawiam serdecznie.

Blue-Anna pisze...

Śliczne anioły, któż ich nie lubi..
Baner na moim blogu, na który zapraszam, polubiłam też na FB (Anna N.) Pozdrawiam:)

Joanna Cwynar pisze...

Ten żółty anioł podbił moje serce i oczywiście się ustawiam w kolejce.
Obserwuję i lubię na fb jako JA czyli Joanna Cwynar
pozdrawiam i zapraszam na moje candy: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

nawrosia art pisze...

Witaj.
Cudne te Aniołeczki ;)
Chętnie stanę na końcu tej kolejki.
W dzień losowania mam urodzinki, byłby fajny prezent ;)
Pozdrawiam cieplutko i do siebie zapraszam w wolnej chwili.
Iwona

http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

Karolina B. pisze...

Po takie pieknosci koniecznie trzeba sie zapisac!! :)
Pozdrawiam Serdecznie :)

DUDUSIOWA DUSZA pisze...

Kolejka długa i tak na ostatnia minute .Ale troche adrenalinki sie przyda .Tymbardziej ,ze losowanie jest moje ostatnie trzydzisci .Pozdrawiam

Magdalena Marcisz pisze...

Z chęcią dołączam do zabawy! Obserwuję bloga jako madziakudla. na fb lubię jako Magdalena Marcisz, a banerek wisi na blogu http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

Magiel Codzienny pisze...

Obserwuję i tu i na FB :) Na blogu mam banerek (www.magielcodzienny.blospot.com) a na fb też udostępniłam. Mój mail: magiel.codzienny@gmail.com

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)