Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Świąteczna Galeria waszych prac!

Hej Dziewczyny!
W końcu publikuję obiecaną od tygodni galerię waszych prac. Jest tego na prawdę dużo, tak jak kolorów i wysiłku, które włożyłyście w wasze ozdoby :) Jestem szczerze pod wrażeniem, widać że już więcej osób wyrobiło sobie rękę w lepieniu, zresztą zobaczycie same niżej.. :)

Dziękuję za wszystkie zdjęcia, możecie je ciągle nadsyłać na sztukaniepowazna@gmail.com , także jeśli jakieś przeoczyłam i go dziś tutaj nie ma. Podkradałam wam też zdj z blogów, więc jeśli sobie nie życzycie żeby tu wisiało to daj cie znać.

Zapraszam do oglądania!:)























Zapraszam was do CAŁEJ GALERII, z poprzednich lat

oraz  

na codzienne wpisy FACEBOOKowe  

17 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Super galeria.

karen29 pisze...

Fajnie zobaczyć swoje "twory" u kogoś ;)
Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Wow, pięknie zaprezentowane i wysoki poziom prac!

Zdradź proszę swojego faworyta ;)

Agnese...

mysieuszka pisze...

piękne wszystkie, bo robione z sercem :)

fajnie że i moje chomiko - baranki tu są :)

Sztuka N!epoważna pisze...

hehe ciężka sprawa, ale chyba najbardziej w moim guście są baranki w kropeczki np z pierwszego zdj, są przesłodkie :)

Brujita pisze...

Wszystkie takie piękne, kolorowe, radosne...
Aż mnie się mordka uśmiechnęła podczas oglądania...
Dziękuję za Twoje kursy... są bardzo przydatne... pewnie jeszcze nie raz skorzystam z jakiegoś
Buziaki zasyłam i uściski gorące

oli403 pisze...

Świetne są te prace! Ja też kończę mojego barnka zobaczymy jak to mi wyjdzie... :)))

DUDUSIOWA DUSZA pisze...

Wszystkie sa cudne!!!Pieknie sie to oglada bo wszystko takie kolorowe a nam brakuje kolorów w tym roku.Pozdrawiam

Monika Adamczyk pisze...

Piękna galeria się uzbierała, prace są wszystkie fajne, każda inna oryginalna, pozdrowienia dla wszystkich.

Marzena pisze...

Fantastyczne prace i rzeczywiście wykonane z sercem. Piękna ta galeria. Pozdrawiam serdecznie i Ciebie i wszystkich autorów cudnych wielkanocnych ozdób :)

wełniana kraina pisze...

ile zdjęć!! najbardziej podobają mi się baranki w kropki:) wszystkie prace są fajne:)

Boniffacy pisze...

Są i moje jadalne barany :)

Kraina testów ... pisze...

Piękna galeria.
I u mnie dziś barankowo :D

Ada Zaworska pisze...

Te baranki w kropki są moje:)

Anonimowy pisze...

Super galeria,pięknie , kolorowo ,wiosennie...może te baranki i wszystkie piękne prace przywołają wiosnę..:)
Pozdrawiam organizatorkę oraz wszystkie twórcze dusze

iDekoracja i pisze...

Śliczne prace.Super Galeria
Twój blog jest dla mnie inspiracją

iDekoracja i pisze...

Śliczne prace .
Baranki w kropeczki są prześliczne.

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)