Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Podziękowania komunijne X

Tym razem anioły wykonałam na komunie mojej chrześnicy Olki.
 Żal mi było je rozdzielać, razem wyglądają jak zgrana paczka siostrzyczek. No ale, zostały mi chociaż zdjęcia. A wy macie w tym roku jakąś komunię w rodzinie? U mnie zdarza się to co roku chyba!:P

Nie wszystkie zdj mi się zmieszczą w poście więc zapraszam do ALBUMU
U mnie dziś leje, ale zakwitły za to już drzewa więc jupiii! :)
Miłej niedzieli dziewczyny :)
















Aniołki są większe niż zazwyczaj, na ok 12 cm 


11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Są cudowne!!!! Mają przepiękne, miłe buźki! :)
Pozdrawiam!
Emi

Sztuka N!epoważna pisze...

Dziękuje Emi, rowniez pozdrawiam :)

http://createdby.pl pisze...

A możesz zdradzić jakie wysokie anioły robisz zazwyczaj na podziękowania?
Aniołki oczywiście cudowne, już wczoraj zachwycałam się oczyskami i kolorystyką jaką zastosowałaś

Sztuka N!epoważna pisze...

normalnie maja ok 9-10 cm
ale zdazaja sie tez mneijsze i wieksze zalezy od preferencji :)

Agnese Artigiano pisze...

widać precyzję, to i żal je rozdzielać... :)

prze solona pisze...

jeju są idealne! Mam problem. Moje anioły mimo tego, że susze je bardzo długo w niskiej temperaturze, wyciągam je z piekarnika twarde jak skała, prawie w ogóle nie dodaję wody do farb, to one po jakimś czasie miękną i robią się takie gumowate. JAk myślisz czemu tak się dzieje? przesolona:)

Anonimowy pisze...

Ale to jest odjazd!!!

W hurtowych produkcjach zdarza sie, ze niektore Aniolki malowane sa lewa raczka ;)) Po tym pojawia sie jeden komentarz nt. stylu i ...... w nastepnym poscie pokazuja sie takie cuda.

Oczy - nie mam pytan. Usta - jak krwawa langusta! ;))p

Ja tez chce zamowic sobie takie Aniolki, chociaz nie mam Komunii ;))

Mad

Sztuka N!epoważna pisze...

Mad- szalejesz jak zawsze :)

PRzesolona- trudno mi powiedziec moze massz dosc wilgotnow w domu? poeksperymentuj z iloscia soli , moze daj jej wiecej niz maki ? maka jak ciasto ciagnie wilgos z powietrza - dawaj jej mniej :)

Anonimowy pisze...

haha ;))p Eeee tam..... , chcialam sie podlizac ;))

Mad

Dobre Czasy pisze...

Pięknie tu u Ciebie.Jeśli pozwolisz zostanę i rozgoszczę się na dłużej.a Ciebie zapraszam w odwiedziny.Pozdrawiam ciepło i wiosennie,Jola

Sztuka N!epoważna pisze...

no pewnie ! witam i zapraszam!:D

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)