Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pamiątka Chrztu lub Komuni Św

Hej Dziewczyny!

Dziś duży anioł z dedykacją i świecą. Robiłam podobne na Komunię, jako pamiątka dla Rodziców Chrzestnych. Wiecie, w tym roku sama mam Komunię Chrześnicy, więc chyba pora się obdarować:P
Nie miałam pomysłu jak zrobić płonący ogień za bardzo...
Suknia była perłowa, co też nie bardzo udało mi się uchwycić.

Co dziś porabiacie? 
U mnie świeci słońce, chyba pora wyszorować balkon po zimie ;/ :P
Pozdrawiam wszystkich buziaki!:*







7 komentarzy:

Agnieszka Skalska pisze...

Jejku, jaki on piękny...
Pozdrawiam serdecznie :)

AniaN pisze...

Piękny! Wspaniała pamiątka!

Anonimowy pisze...

Przepiękny...! Sukienka wygląda jak prawdziwa.
Ja się zastanawiam jak robisz te napisy...

Pozdrawiam!

Sztuka N!epoważna pisze...

Dzięki :*

W tym akurat napis robiłam pisakiem ręcznie, nie malowałam :)

prze solona pisze...

Ślicznota:D Uwielbiam jej oczy, jak prawdziwe!:) oddawaj je!:P

Agnese Artigiano pisze...

Piękny! I typowo sztuko-niepoważny (falbaniasty)... :)

Małgosia pisze...

Bardzo fajny prezent! Aniołek śliczny :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)