Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jak zrobić baranka z masy solnej ? - Nowe pomysły

Hej! Dziś kilka pomysłów na nowe futerka i dodatki do baranów, które stały się ostatnio bardzo popularne. Widziałam wiele cudownych prac na innych blogach. Ja w tym roku zrobiłam tylko kilka sztuk, które możecie obejrzeć poniżej.


Jak zrobić takiego baranka wiecie z TEGO kursu. 
Ja wypróbowałam nowe sposoby na wykonanie futerka i dodatków 
- kokardek, dzwoneczków pod szyją i kwiatów.


Jeśli macie szczęsie w poszukiwaniach foremek, można całego baranka oblepić w wykwawany wzór. 
Foremki możecie dostać na allegro, w sklepach dla plastyków - foremki do fimo, w sklepach z wyposażeniem kuchennym, czasem także w supermarketach. Wzory serduszek można robić też ręcznie - pokazywałam jak np w tutorialu Reniferowym KLIK.


Moje dotychczasowe tutoriale i kursy, krok po kroku jak zrobić wielkanocnego baranka z masy solnej:



Zapraszam was do wysyłania waszych wielkanocnych pomysłów na szukaniepowazna@gmail.com 
oraz na FACEBOOKA

26 komentarzy:

Wilczyca Aga Strzęciwilk pisze...

Ciekawy wpis i bardzo przydatny, a baranki rozkoszne.

Sztuka N!epoważna pisze...

dzięki wielkie :*

SZTUKOTEKA pisze...

Są cudowne, uwielbiam oglądać baranki na innych blogach, ja sama nie mam do nich jakoś ręki. Pozdrawiam ciepło:)

wełniana kraina pisze...

co jeden to ładniejszy.Ja niestety nie potrafię,nawet z instrukcją;)

Magda Ciechomska pisze...

śliczne :D

Anonimowy pisze...

Fajne słodziaki :)

Karina pisze...

Te baranki zrobiłaś chyba tylko po to żeby coś zrobić widząc na innych blogach wiosenne barankowe twory a szkoda bo nie popisałaś się za bardzo a baranki wyszły Ci bardzo przeciętnie..

Sztuka N!epoważna pisze...

ciekawe jak moglam to zrobic skoro barany robie juz od kilku lat na wielkanoc ;>

Anetta Hawro pisze...

Kolorowo!!!!!!!!!! wiosna,wiosna!!! oj przynajmniej u Ciebie na blogu:)aż miło się zrobiło jak tak patrzę:)

DUDUSIOWA DUSZA pisze...

Fenomenalne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Jak zwykle twórcza, musisz mieć głowę pełną pomysłów!

A "haterami" się nie przejmuj... To po prostu zawistnicy, którzy nawet po 10 latach praktyki nigdy nie dojdą do takiej wprawy jak Ty. Co też podyktowane jest ich brakiem taktu i talentu... .



inspiracje młodej mamy pisze...

Kochana jak zawsze bombowo;) Masz głowę pełną pomysłów super ;) dziękujemy za inspiracje ;) buziaki Wielkie :)

Anonimowy pisze...

Ale baran ta kolezanka z gory.

Natulki, ja jeszcze o farbie z Wiosennych II. Ja wiem, ze firma to Luovre, bo widzialam na zdjeciu od ciebie z pokoju ;)) Ale jaka ona ma nazwe? Raw sienna? Burnt umber? Raw umber? Jak? ;)) Ja uzywam firmy Reves - uwielbiam je! A pigment mieszasz z farba przy malowaniu?

Buzzz,
Mad

Aga pisze...

cudne baranki

Sztuka N!epoważna pisze...

kolorek to umbra natur , pisze tez raw umber na tym samym opakowaniu ....

a pigment roznie ale nalepiej trzyma sie jak pomieszam z farba - najczesciej tez zlota tempera lub farbami metalicznymi , ja uzwyam tych z firmy Color&Co - take duze chyba 300 ml

Karina pisze...

Ale nie chodziło mi o to, żeby tu kogoś jakos hateować.. Po prostu mówię, że jak na te zdolności moglas te barany zrobic lepsze jak dla mnie one sa po protu przecietne bo wiem ze lepsze mozesz zrobic i juz. A dodatkowo powiem ze sa ludzie ktorzy juz po roku wyczyniaja cuda tak jak Alutka i co??

Sztuka N!epoważna pisze...

i nic. to twoje zdanie możesz je mieć i trąbić sobie nim kiedy chcesz ;>

Karina pisze...

Ehh zbyt miła to Ty nie jesteś... :/ A myślałam, że jako krytykę jakoś to przyjmiesz i poprawisz niektóre błędy ale widzę że nie za bardzo a szkoda :( Widac lubisz tylko być chwalona.

Sztuka N!epoważna pisze...

ale dlaczego mialabym poprawiac cokolwiek - zrobilam jak umialam i mi sie podobaja, sa delikatne i inne niz wszystkie. tobie sie nie podoba i co mi do tego. A teraz jestes prostu czepialska, wiec nie wmawiaj mi ze lubie byc po prostu chwalona ;/ koncze ta dyskusyjke

Anonimowy pisze...

Zapomniałam się podpisać pod postem z "haterami"... . Faktycznie jałowa dyskusja!

Najlepiej niech tej "hatej" podpisze się swoim blogiem, chciałabym zobaczyć prace tej osoby!

Ściskam,

Agne....

Karina pisze...

Ale ja nie mam żadnego bloga :/ Czemu jak ktoś coś krytykuje to musi od razu bloga mieć a jak tobie się podobają to w porządku pozatym czemu do anonimow ktorzy wychwalaja jakies prace nikt sie nie bulwersuje o to zeby podac bloga?? :)

Anonimowy pisze...

Karina, ty poluzuj sobie gumke w czapce, bo cie chyba zdrowo cisnie. Kompromitujesz sie na calej linii ignoranctwem. Zorientuj sie, na czy polega krytyka sztuki, jesli o niej mowisz. Poza tym, ktore pisze sie tak wlasnie, czyli osobno, panuj lepiej nad jezykiem polskim, bo dramat te twoje wpisy. I co to jest, " ehh, zbyt mila to ty nie jestes...:/ ? " ..... ?

Mad

Thx za farbe Natalia.

Anonimowy pisze...

;)) Raw umber - to surowa, czyli naturalna umbra ;)) Piekny kolor! Kolor ziemi, gliny z Umbrii, regionu w srodkowej Italii. A z pigmentem - istne cudo!

Mad

Anonimowy pisze...

anonimowe ; zazdrościcie komuś talentu to nie zaglądajcie tutaj !

Anonimowy pisze...

Baranki są super.
Sama jutro spróbuje zrobić sobie takiego na święta.
Dziękuje za kursik.
Pozdrawiam
Katarzyna

Anna LemonLovely pisze...

super pomysły i śliczny blog, będę zaglądać ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)

Obserwatorzy