Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Barankowe podziękowania

Hej!
Dlaczego włączyłam zatwierdzanie komentarzy? Po ostatnim tutorialu znalazły się osoby, którym wydaje się, że tylko siedzę na blogach i podpatruje u innych pomysły. Otóż nie, jak pisze Alutka która też ma ostatnio takie zarzuty, pomysły można czerpać dosłownie z wszystkiego. Na dobrą sprawę dosłownie do każdej pracy można doszukać się wzorców, które już gdzieś istniały. A  ja nigdzie nie napisałam, że to właśnie ja wymyśliłam głupiego barana na patyku.

Nie będę nikogo przekonywała, ani rozpisywała poematów na ten temat, bo każdy ma prawo do swojego zdania. Ale na pewno nie będę tolerowała obelżywych komentarzy i zaczepek od osób, które chyba mają za dużo wolnego czasu przed świętami. Nie będę ich nawet dokładnie czytała, tylko sukcesywnie je pousuwam.

Przy okazji jeśli pytałyście o coś w starych postach, będę wam teraz na bieżąco odpowiadała:)
Chcę żeby to miejsce było inspirujące i relaksujące dla mnie i dla kreatywnych, które chcą sobie coś potworzyć. I to was dziewczyny serdecznie pozdrawiam!:*



Uwaga! Poniżej drastyczny widok!
Kształt kwiatka może powtórzyć się na innych blogach. Źródło inspiracji - popularna w hipermarketach foremka <zródło>
xD







A tutaj obejrzycie podobne z zeszłego roku.

43 komentarze:

Anonimowy pisze...

Czepiają się Ciebie bo zazdroszczą twojego talentu !!!! jak ja bym chciała umieć robić takie cudeńka :)

Monika Adamczyk pisze...

Prześliczne, nie ma co się przejmować, ludzie przeważnie mają pretensję jak komuś wychodzi coś lepiej. Już biegnę po foremkę :P

Jasminowo pisze...

...a ja uważam, że wszystkie Twoje prace są oryginalne i bardzo Twoje!! wręcz widzę, że to raczej TY jesteś źródłem inspiracji dla wielu :) dla mnie również :)

ZUzanna pisze...

Ech.... tutaj też... nie wiem, co w ludziach siedzi, co za złośliwość, czy zazdrość.. Mnie też nie chce się czytać tych zarzutów.. więc się nie dziwię, że moderujesz komentarze..
Trzymaj się i rób swoje, bo robisz to cudnie! :D
Uściski!

Basia pisze...

To nie o to chodzi, żeby Cie obrażać tylko zwrócić uwagę na to, ze Ty podpatrujesz gdzieś indziej to jest w porządku a jak ktoś u Ciebie to jest złe. Ja teraz tez będę się kierować ta zasada. I jak sobie załoze bloga to ani nie wspomnę o tym,ze cos u Ciebie znalazłam lub widziałam. Zmienie sobie kolory np sukienek od aniołków lub inaczej pomaluje twarze i powiem ze przeciez wszystko jest okey bo inaczej to zrobiłam. Wtedy nie mas prawa miec do mnie zarzutu :) Ciekawe jaka byś była zadowolona jakby ktoś zrobił tutorial np na parki anielskie którego Ty nie chciałaś zrobić ;>

ania121971 pisze...

Złośliwość ludzka jest przerażająca...nie rozumiem czegoś takiego,to przykre,ale co raz częściej widzę,ze na blogach włączone jest zatwierdzanie komentarzy....pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego.

Milka Be. pisze...

Piękne, a ich kolory to po prostu bajka!

Sztuka N!epoważna pisze...

Basiu ja właśnie takim osobom zwracałam uprzejmie uwagę a ty to rozdmuchujesz do mojej wielkiej ignorancji. Powtarzam ze nie skopiowalam nikogo i pozdrawiam po raz kolejny.

A dziewczyny foremki kupicie tez w takich zestawach po 4-5 za 10 zl np w carrefurze w dziale z rzeczami do kuchni sztuccami itp:)

Basia pisze...

A jesli taka osoba nie od Ciebie zaczerpnela inspiracji tylko od kogos innego kto na Tobie sie opierał to i tak nie uwierzy nikt takiej osobie bo przeciez ona od Ciebie to musiala wziac prawda?

Basia pisze...

I uwazam ze nie potrzebnie wlaczylas moderacje bo teraz wstawiasz komentarze ktore Tobie pasuja. Kilku moich nie udostepnilas a ani troche obraźliwe nie sa po prostu Ci nie pasowaly

Anonimowy pisze...

Prześliczne.... ta zielone szczegónie do mnie przemawiają! :D

Pozdrawiam! :)

Sztuka N!epoważna pisze...

Basniu nie wystawiam twoich wszystkich bo nie chce mi sie z toba dyskutowac tez caly czas, ok masz swoja opinie wyglosilas ja chyba w 30 komentarzach niech ci bedzie. Życze ci miłych Świąt i pozdrawiam!

Małgorzata Janik pisze...

Nie przejmuj się, bo na 'dziwnych' ludzi często nie ma rady. Twórz dalej, bo Twoje prace są świetne. Krytykować łatwiej niż samemu stworzyć. Blog jest Twój, więc masz pełne prawo moderować jego kształt i treści. Dalej będę śledzić solne cudeńka i dołączam się do grupy zbieraczy foremek do ciast w kształtach wszelkich. Mamy w domu składzik na każdą okazję :)

Anonimowy pisze...

PRZEPIĘKNE !!! Proszę o podpowiedź czym skleić dane elementy tzn. główkę i różki do "kwiatuszka"
gratuluję talentu ;)

AniaN pisze...

A ja u siebie nie dodałam źródła "foremki":):):) Poprawię się następnym razem :)
Uwielbiam te Twoje wesołe baranki.
Cieplutko ☼ pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Oglądam wiele blogów i to nie tylko tych z tworkami z masy solnej, ale także kulinarne i inne rękodzieło i zauważam, że często prace są podobne a czasem wręcz takie same, ale jedno jest pewne każda praca zamieszczona u ciebie jak i na innych blogach jest dziełem autorek tych blogów, każda jest wyjątkowa i każda inna, nie są robione maszynowo i przez to są wyjątkowe. A jeżeli chodzi o pomysł to powstał on już bardzo dawno temu bo rzeczy z masy solnej robiła już moja prababcia i z tego co wiem nikt o patent na to nie wystąpił, więc dziewczyny, kobietki nie ma o co się spierać, wszystkie prace są piękne i wyjątkowe. A my odbiorczynie i czytelniczki blogów cieszmy się, że mamy ich tak dużo i możemy czerpać inspiracje. Ja najwięcej inspiracji czerpię z tego bloga za co Natalio serdecznie Ci dziękuję :) p.s. właśnie dzięki Tobie wczoraj zakupiłam sobie wykrawacze kwiatki i juz się nie mogę doczekać listonosza pozdrawiam serdecznie życząc miłych, spokojnych świąt Ewa

Magdalena Baz pisze...

widać,że Basia już posprzątała mieszkanie na święta i się nudzi...zazdroszczę;)polecam jednak zająć się czymś przyjemniejszym niż roztrząsanie tego, czy gdzieś już coś podobnego się pojawiło, czy nie. Z resztą jeśli chodzi o świąteczne ozdoby to można głównie drobne elementy zmieniać- kokardki,dodatki, ale baran to baran, zając to zając i już. To tak, jakby ktoś się taraz do mnie przyczepił, że maluję w pokojach dziecięcych postaci z bajek- no przecież ktoś już je wymyślił!Ja pokazuję to, czym się zajmuję, staram się inspirować innych do takich zmian- widząc zdjęcie mogą się sami zabrać za malowanie lub zaprosić mnie...albo uznać, że im się nie podoba i dzięki mnie wybić sobie z głowy pomysł malowania np.spidermana na ścianie.Natalia-lepiej lep zamiast debaty prowadzić;) POZDROWIONKA KRÓLOWO MASY SOLNEJ ;)

Anonimowy pisze...

Basiu idz sie umyj

Anonimowy pisze...

Nat. To teraz piszesz, ze to glupie barany, jak u mnie sie 6 takich na ruszcie obraca ??? ;))D

Zielone pyskowe! Najladniejsze!

Mad

Sztuka N!epoważna pisze...

Mad, jak nie dostanę zdjęcia to będzie foch ostrzegam :D

Druga Madzia z tym tytułem to chyba przesada :P Nawet korony nie mam :P

Co do komentarzy napewno zmienei czcionke niedługo!

Magdalena Baz pisze...

http://www.phuimage.nazwa.pl/ALLEGRO/phu-image/PARTY/TIAR/TIAR5.jpg

;)

Przesady nie ma, masz mistrza!

Anonimowy pisze...

Oj Baśka ,Baśka po co tak jątrzyć ,przecież nie o to tu chodzi ,jak jej nie lubisz to po co tu wchodzisz ,napędzasz liczbę odwiedzających i możesz z tym żyć,trochę głupio tak wciskać plagiat,trochę dużo tego na pozostałych blogach.Ja Natalko naprawdę się naszukałam tego z kury domowej navyblue i nie wydaje się super podobmny.Jak się naogląda cudowności w necie i się usiądzie do lepienia to coś w głowie zostaje i siłą woli wyjdzie coś podobnego.Róbcie swoje a jak komuś się podoba robota detektywa to do policji tam potrzebują... Wesołych Świąt (chociaż zimno u nas w Wielkopolsce)
Justka

vivi4n pisze...

Rozumiem cię doskonale, ale nie masz się czym przejmować, ludzie zawsze będą się czepiać, zawsze coś znajdą :( Wzory, kształty powtarzają się i będą powtarzać bo tak już jest - baranek, kurka, kwiat, babeczka itp wyglądają tak a nie inaczej i każdy ma prawo z nich korzystać.. Szkoda słów. A baranki śliczne :) Jak zawsze :)

Anonimowy pisze...

Od daaaaaawna śledzę Twoje prace i jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu.Kiedyś się nawet pokusiłam i zrobiłam kilka "aniołów" ale były kiepskie, a że szybko się zniechęcam pozostałam Twoją wielką fanką i obserwuję codziennie czy wrzuciłaś jakieś nowe fotki,to już taki mały nałóg się zrobił bo zamiast porannej kawy włączam Twoją stronkę:) Co do baranków to uważam że są słodkie,o wiele lepsze niż te zeszłoroczne, te są bardziej dopracowane, zadbałaś o szczegóły, no i mają wesołe buźki a tamte takie smutasy, pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt:)Gośka

Niespokojne zacisze pisze...

Nie przejmuj się głupimi komentarzami, bo nie warto poświęcić im ani sekundy.Większość z nich wynika ze zwyczajnej, ludzkiej zazdrości:) Niestety nie wszyscy potrafią się do tego przyznać, więc głupi komentarz to mniej więcej to samo co " jak pięknie to robisz, pękam z zazdrości,że ja tak nie p[potrafię":) Ot i cała prawda o brzydkich komentarzach:)

Anetta Hawro pisze...

Ja ci mogę ulepić koronę !!!! zacnie będziesz wyglądać:) włosy rozpuścisz ,mąką cię przyprószymy i Królowa Masy Solnej gotowa:) ta da dam :)

Angela Masa Solna pisze...

Baranki są cudne,a takową foremkę posiadam i pomysł wykorzystam na pewno w przyszłym roku na następną Wielkanoc;)

Nie przejmuj się niefajnymi komentarzami ;)

Według mnie również zasługujesz na miano Królowej Masy Solnej ;)***

Pozdrawiam ciepluchno <3

Sztuka N!epoważna pisze...

hehe nie chce i tak:P

wiem wiem ze z zeszłego roku baranki wyszły takie sobie,i chyb mi wyrosły troche a to nei za dobrze.

Carolinee pisze...

Prześliczne te baranki!! :)
Ostatnio skorzystałam z Twojego tutorialu na wiszącego baranka, ale niestety nie należy on do najładniejszych... Zazdroszczę talentu i pozdrawiam :)

Anna Rządkowska pisze...

Barany cudne :) Nie mogę się napatrzeć :)
Pozdrawiam serdecznie

Ida Buzikiewicz pisze...

Hej, pierwszy raz wstawiam tu komentarz choc jestem czestym gościem :)
Zainspirowana Twoim blogiem, odgapiłam od Ciebie barwienie masy solnej za pomocą barwników do jajek, i zrobiłam bardzo podbna rogacizne do Twoich tegorocznych baranow, tylko zdjec jeszcze nie wstawiałam nigdzie. Mam nadzieje ze to nikomu nie przeszkadza. Wydaje mi sie ze jak juz ktos siedzi w tym temacie to przegladając blogi innych osob poprostu chłonie niektóre pomysły nawet nieświadomie. Potem dodając cos od siebie, robi to i owo i powstaje sobie coś. Mowienie ze ktos cos od kogos odgapił jest dla mnie dziecinadą.
Pozdrawiam serdecznie i zycze samych cudownosci masosolnych :)))idka

Roxi pisze...

Baranki super - energetyczne :) SUper kolorki. A co do komentarzy to masz rację - szkoda zatruwać się cudzym jadem. Przykre, że takie osoby znajdą się wszędzie.

Decomama pisze...

aaaa! Kocham Cię za te świąteczne cuda! dzieki Tobie powstaly u mnie w domku wspaniale ozdoby...i coreczka ma tyle radosci :))))

Ulka M pisze...

Natalio nie przejmuj się tymi komentarzami. W pełni Cie popieram jeżeli chodzi o moderowanie komentarzy. Ja jeszcze tego nie zrobiłam, ale jakby się pojawiły tego typu komentarze u mnie nawet sekundy bym się nie wahała bo bardzo mnie coś takiego denerwuje. Na naszych blogach zamieszczamy zdjęcia naszych prac, nie podpisujemy się pod zdjęciami prac wykonanych przez kogoś innego. Poza tym chyba każda z nas przeszukuje internet w poszukiwaniu inspiracji, co nie oznacza, że jak nam się coś spodoba to siedzimy z wydrukowanym zdjęciem i robimy identyczną pracę. Czasami nawet nie ma takiej możliwości byśmy sobie przypomniały u kogo widziałyśmy po raz pierwszy, coś co nas zainspirowało. Ja nie mam zamiaru popadać w paranoję i za każdym razem gdy coś zrobię przeglądać przez kilka godzin internet by sprawdzić czy przez przypadek ktoś już czegoś takiego nie zrobił. Jak już tu było pisane baran to baran, zając to zając i siłą rzeczy będą bardzo podobne jak nie takie same. Ja staram się aby moje prace się różniły ale i tak jak się różni od jednej pracy to jest podobny do drugiej lub trzeciej. Internet jest pełen przeróżnych prac i zrobienie czegoś oryginalnego jest prawie niemożliwe. Z drugiej strony jeżeli nie będziemy "powielać" prac zrobionych przez kogoś innego, to one umrą wraz z ich twórcą, a tak to żyją dalej, właśnie dzięki osobom które się inspirują, próbują tworzyć czasami to samo co inni ale na swój własny sposób.

A teraz zadanie dla wszystkich tych którzy dużo gadają oskarżając innych o kopiowanie prac a mało robią. Zróbcie baranka wielkanocnego który nie będzie podobny do żadnej z prac zamieszczonych w internecie i jednocześnie będzie przypominał barana.

ojoj ale się rozpisałam
Trzymaj się Natalko i rób swoje bo jesteś w tym na prawdę świetna.

Brujita pisze...

Głupich ludzi wszędzie zbytek.... nie powinnaś się nimi przejmować...
A ja PODKRADŁAM Twojego pomysła na baranka... i... nawet cuś wyszło... z chęcią poczytam co o nim sądzisz (choć jeszcze nie wykończony)
http://catarina-brujita.blogspot.de/2013/03/misz-masz.html

Katka pisze...

Ludzie niektórzy to na prawdę nie wiedzą co mają ze sobą począć i z nudów tak lubią dosrać bliźniemu ale nie mają odwagi się pod tym podpisać tylko zawsze jako anonim .Masz rację że włączyłaś moderację nie ma co TROLI karmić.A baranki urocze i we wzorze i w kolorze:)

Izabela Berger pisze...

Natalio ty i Alutka tworzycie piekne pracy aprzez takich zawistnych ludzi przemawia tylko zazdrosc!

Anonimowy pisze...

Baranki jak zwykle pomysłowe. Najzabawniejsze są kopytka, faktycznie jakby skakały :)

Również aplikacje są bardzo ładnie dobrane. U nas niestety dostałam w ub. tygodniu tylko w kolorze białym (właściwie biało-srebrnym)... .

I dziękuję za radę z pisakiem L`Oreal.

A komentarze? Ja ich już nie zamierzam czytać, bardzo rozbiją atmosferę forum. I są dezrelaksujące dla czytelnika.


Miłej środy! :)

Agnese

gunia0392 pisze...

ojejku jakie piékne te baranki :)

Kasia Ko pisze...

hej :) ja dopiero zaczynam moja przygode z masa solna i w zwiazku z tym przegladam bardzo duzo stron w necie zwiazanych z tym tematem i szczerze - wiekszosc tych rzeczy ktore ogladam sa w jakis tam sposob podobne, jedne bardziej dopracowane inne mniej, jedne ladniejsze inne takie sobie ale sam pomysl jest podobny i oskarzanie ze ktos od kogos sciaga jest bez sensu .... i tak kazdy ma wlasny styl i cos niepowtarzalnego w tych swoich pracach po czym mozna poznac ze to aniolek np Natalki a ten drugi to Alutkowy czy Zosiowy :) Dlatego mysle ze nie nalezy sie przejmowac :) i tak jak ktoras z Was napisala nie da sie zrobic baranka nie podobnego do innych barankow :D. A baranki na patyku i kurczaczki pamietam z dziecinstwa jeszcze a troche mam lat :P
Pozdrawiam cieplutko i zycze weslolych spokojnych Swiat :)
P.S. a Twoje prace Natalko i Alutki uwielbiam i zagladam do Was codziennie :) wg Twojego kursu Natalka zrobilam kocurka :), nie jest taki ladny jak Twoj ale to moj pierwszy kocur i jestem z niego dumna :D i zaraz ide go malowac :) i kto wie moze tez kiedys zaloze bloga :P

Kaska pisze...

hej. Czemu nie udostepniłas mojego komentarza? Nic obrazliwego przeciez nie napisalam :( to nie fair

Anonimowy pisze...

Doskonale Cię rozumiem, to się robi chore.
Przecież niemożliwe jest ciągle coś wymyślac nowego i normalne jest to że podobne wzory będa się powielać.
Jak dla mnie nie ma co się przejmować, robić swoje i tyle.
A jeśli coś jest na prawdę skopiowane aż tak że widac to gołym okiem moża dodać link skąd ta inspiracja.
Oczywiście bez przesady, miejmy do tego zdorwy dystans ;).

Sztuka N!epoważna pisze...

Kasiu - dlateżo ze naprawde chcę skonczyc ten temat i nie ciagnac tych dyskusji, kazdy i tak mysli to co chce, chce zeby to bylo przyjazne miejsce. Żwyczę ci wesołych swiąt i pozdrawiam!:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)