Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wesołych Świąt!

Życzę wam twórczej weny przez cały rok,
Więcej słonecznych dni,
Zdrowia dla was i waszych bliskich
i wykorzystania każdej dobrej szansy, którą daje wam los

Wesołych Świąt! :*:*:*



Kaczeńce

Zaklinam zimę, przywołuję wiosnę!!
Ciekawe czy podziała :> 
W każdym razie cytrynowe aniołki, chyba mogą robić za słońce ?:D










FACEBOOK


Wielkanocnie

Róbmy wszystko by wczuć się w klimat Wielkanocy, a nie Bożego Narodzenia!!
Zawsze lubiłam to wiosenne święto, niemal tak jak Gwiazdkę, ale w tym roku przyroda zafundowała nam ją drugi raz;]
 Prezenty kupione ?:P

Ja was wprowadzę w ten klimat tymi ślicznościami niżej. Prace wykonywały Panie z
Koła Rękodzieła Artystycznego z Zalasowej.


Barankowe podziękowania

Hej!
Dlaczego włączyłam zatwierdzanie komentarzy? Po ostatnim tutorialu znalazły się osoby, którym wydaje się, że tylko siedzę na blogach i podpatruje u innych pomysły. Otóż nie, jak pisze Alutka która też ma ostatnio takie zarzuty, pomysły można czerpać dosłownie z wszystkiego. Na dobrą sprawę dosłownie do każdej pracy można doszukać się wzorców, które już gdzieś istniały. A  ja nigdzie nie napisałam, że to właśnie ja wymyśliłam głupiego barana na patyku.

Nie będę nikogo przekonywała, ani rozpisywała poematów na ten temat, bo każdy ma prawo do swojego zdania. Ale na pewno nie będę tolerowała obelżywych komentarzy i zaczepek od osób, które chyba mają za dużo wolnego czasu przed świętami. Nie będę ich nawet dokładnie czytała, tylko sukcesywnie je pousuwam.

Przy okazji jeśli pytałyście o coś w starych postach, będę wam teraz na bieżąco odpowiadała:)
Chcę żeby to miejsce było inspirujące i relaksujące dla mnie i dla kreatywnych, które chcą sobie coś potworzyć. I to was dziewczyny serdecznie pozdrawiam!:*



Uwaga! Poniżej drastyczny widok!
Kształt kwiatka może powtórzyć się na innych blogach. Źródło inspiracji - popularna w hipermarketach foremka <zródło>
xD







A tutaj obejrzycie podobne z zeszłego roku.

Jak zrobić baranka na patyczku? - Malowanie cz.2

Witajcie! Dziś kończymy nasz stroik. Tak wygląda efekt końcowy i zapraszam dalej:


Zaczynamy malowanie ;>
Baranki pokrywamy kolorem który pasuje do naszej doniczki, pokoju lub nastroju wielkanocnego. Ja wybrałam pstrokaciznę i motyw kwiatów :) Warto pomalować brzuszki z obydwóch stron.

Rogi można pomalować na złoto. Jeśli nie posiadacie takich farb, można je zastąpić perłowymi i brokatowymi lakierami do paznokci. 

Nie zapomnijcie również o zaznaczeniu oczek
.

Kolor patyczków możecie zostawić naturalny lub przemalować. 
Przez dziurki w tułowiu i nóżkach przewlekamy sznurek, wstążkę czy rzemyk - nada się wszystko.
Na koniec przyozdabiamy tradycyjnie kokardą nasze baranki.


Parę dni przed świętami przydałoby się zasiać rzeżuchę, kupicie ją teraz w każdym supermarkecie ok 0,80 - 2 zł. Jednak należałoby to zrobić w ziemi, a nie  np w wacie, ponieważ nie uda nam się w nią wbić patyczków. Baranki można też wbić w kolorowe żwirki (takie jak z kwiaciarni), nasypane do szklanego naczynia. Myślę, że fajnie by też wyglądały po prostu w wazoniku pełnym bazi :)

Ja moją rzeżuchę przewiązałam koronką. Baranki wbiłam tak, aby ledwo dostawały kopytkami do zieleni.

 Gotowy stroik możecie postawić na oknie, na stole przy wielkanocnym śniadaniu i w każdym innym miejscu. A rzeżuchę sami skubcie ;)



Jeśli macie ochotę na inne patyczkowe wyroby, to zapraszam do zrobienia jajeczek TUTAJ

Czekam na wasze prace sztukaniepowazna@gmail.com  

i na FACEBOOKu

Jak zrobić barankna na patyku ? - Wielkanocny kurs

Hej Dziewczyny!

Dziś obiecany kurs. Będę robiła stroik na Wielkanoc, niby nic przydatnego ale zawsze coś co "ucieszy oko".
Ja sama nie przepadam za tworzeniem pisanek, więc może być to alternatywa dla osób, które nie czują się dobrze w malowaniu.

Zapraszam was na FACEBOOKA  i do wysyłania swoich prac na sztukaniepowazna@gmail.com do mojej Wielkanocnej Galerii :)



Potrzebna nam będzie przede wszystkim kulka masy solnej i patyczki do szaszłyków. 
Po przepis i inne kwestie techniczne wysyłam TUTAJ.



Formujemy główną część baranka o kształcie, który sobie wymyślicie. Ja zrobiłam owalny, ale może to być coś wyciętego z foremki np. kwiatek, który pokazywałam wam w TYM kursie.Ważne jest by tułów nie był za cienki ( bo nie wbijemy w niego patyczka ), ani za gruby ( nie wyschnie dobrze ).
Fakturę futerka również można jakoś urozmaicić odciskając serwetkę, robiąc dziurki, czy dodając inną ozdobę.
Głowę zrobiłam owalną i dodałam ślimaczek. Każde miejsce przed doklejeniem trzeba zwilżyć wodą.


Doklejam delikatnie łebek i robię nacięcia na mordce nożykiem.
Nie zapomnijcie o dziurkach na sznurek i wykonaniu ogonka.
Kopytka można zrobić takie jak widzicie u mnie, lub zastąpić je kuleczkami i koralikami np z drewna.

To by było na tyle, widzicie jakie proste ? 
Teraz macie dwa wyjścia - możecie zostawić takie owieczki, i wbić u góry jakiś haczyk do powieszenia:


Drugi pomysł to wbicie patyczka przez środek tułowia, aż do rogów:


Jak suszyć ? 
Baranki suszcie przy uchylonych drzwiczkach piecyka 1-2 godziny w temp 80 C. Jeśli chcecie uzyskać brązowiutki kolor dodajcie koleją godzinę podkręcając temp stopniowo do 140 C.
Wiem, że trochę szkoda prądu na te 3 baranki, więc może zrobić coś innego z moich tutorialów. 
Zapraszam TUTAJ ,  i polecam np aniołka z koszyczkiem TUTAJ. Można też suszyć rzeczy na kaloryferze - jeśli jeszcze grzejecie :> Potrwa to jednak dłużej, jakieś parę dni.

Jutro pokażę wam malowanie i efekt końcowy - czyli hasające barany po polu rzeżuchy :D

Całuski i czekam na wasze opinie :)
ps. Nie uważam, że to mój pomysł na który wpadłam jedyna pod słońcem, więc bez spinki anonimy ;]
Jak zrobić baranka barana z masy solnej Wielkanoc ozdoba

Kotek

Dziś taki kociak z kwiatkiem.
Już dziś zapraszam was na weekendowy kursik wielkanocny w dwóch częściach :)
Tymczasem ja dalej czekam aż przyjdzie słońce, błociaro zniknie
 i wszystko przestanie być takie szare ;<





Kociak jest dostępny.

Ptaszyny wiosenne

Hej!
Dziś moje prototypy ptaszków, w bardzo prostym, rustykalnym stylu. Musze jeszcze pomyśleć, jak je urozmaicić, pisałyście że może dodać oczko, lub kokardkę z rafii. Następnym razem tak zrobię.

Ptaszki są dość duże, co o nich myślicie? :)







Facebook

Bliźniaki - Pamiątka Chrztu

Hej Dziewczyny!
Dzisiejszą parkę zrobiłam na Chrzest parki bliźniąt. Praktycznie cały pomysł zrealizowałam według opisu i rysunku zmawiającej, więc teraz mogę się mierzyć chyba z każdym wyzwaniem; P 
Parka ma ok 25x25 cm wielkości.

Nie wiem jak u was, ale u mnie śniegu tyle i ciągle pada ;< 
Beznadziejnie :<








 Zdj w ręce oddaje rzeczywistą wielkość aniołków.  Tęsknie za nimi - to jedna z moich ładniejszych prac nieskromnie mówiąc :) Zapraszam tradycyjnie na Facebooka, chwalcie się swoimi wielkanocnymi pracami, może odpędzimy wstrętną zimę  ;D Buziaki !

anioły z masy solnej na chrzest komunię podziękowanie chrzciny podziękowanie anioły aniołki na zamówienie rękodzieło anioły z masy solnej kursy jak zrobić tutorial

Na surowo

Dziś niedużo zdjęć, ale zawsze miło pooglądać takie niemalowanie anioły.