Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Serduszkowo

Subtelne podziękowania dla gości na wesele.

Jak co roku, zaczynam zbiórkę waszych prac, do kolejnej Wielkanocnej Galerii :)
Jeśli macie ochotę podsyłajcie zdjątka tutaj : sztukaniepowazna@gmail.com 

Buziaki!:)









Sote II

Na polu świeci słoneczkooooo ,dlatego żegnam się z ostatnimi aniołami śnieżynkowymi, jakie robiłam tej zimy.

Wiosna od dziś :)!





Minki

Dziś podziękowania.

Zapraszam na FACEBOOKA tradycyjnie









Róż

Parki dla rodziców od młodej pary.
Kto ma ochotę pooglądać więcej klika tutaj.
Kto ma pytania lub chce zamówić pisze tutaj : natalizabawa@vp.pl









Koronkowo

Takie tam.






Sis II

Ha! Dziś post "na bogato" czyli dużo kolorów i wdzięczne buźki. 

Już tylko kilku osób brakuje do równych 2000 ! <łiii>



ps. Kto zauważył nowe slidery na stronie ? ;D




Trochę o barwieniu masy solnej

Hej dziewczyny!
Ciągle dostaję pytania o barwienie i gładkość masy solnej. O barwieniu przeczytacie tutaj w poście, a o reszcie częstych pytań w tej zakładce. Jeśli macie jeszcze jakieś inne wątpliwości pytajcie w komentarzach.

Moje dzisiejsze kolory w produkcji - fioletowy, niebieski i zielony który był znacznie żywszy niż na zdj. Muszę wam powiedzieć, że miło się lepi z kolorowej masy, ale przygotowanie jej zajmuje dość dużo czasu.


Tak wygląda rozpuszczona farba w wodzie, którą dodaję do wyrabianej masy. Nie wiem czy widzicie, woda jest aż gęsta od farby. Najidealniej byłoby używać farb wodnych do takiego barwienia - ale tych w tubkach, które niestety są dość drogie. Ja zazwyczaj wykańczam stare plakatówki i końcówki akryli.

Dziś poszalałam z baranami i kotami których tu nie ma.



Suszenie barwionych wyrobów musi być w dość niskiej temp., inaczej wszystko straci kolor. Ja suszę w ok 70 C, nawet 4 godziny.

Czekam na wasze pytania i zapraszam na FACEBOOKA

Anioł dla mamusi

Dla przyszłej mamci :) 

Apropo mamy, może macie jakiś pomysł na majowy tutorial z okazji Dnia Mamy, może tym razem coś w tym koszyczkowym stylu? 

Zapraszam na FACEBOOKA






Scrapowa laurka

Troche po czasie laurka na Dzień Babci robiona przez moją sis.
Jak tam wasze Walentynki, obchodzicie wogóle to "święto" ?:)





Bransoletki

Dziewczyny, może chcecie zrobić sobie prezent na walentynki ?:P













Sznurkowe + wynik Candy

Dziewczyny aniołka walentynkowego otrzymuje dokładnie 9 osoba wg randoma, w kolejności ludzie z głoszeni na blogu oraz na facebooku. 
Aniołka wylosowała Magda Wrona
Gratuluje :)

Na pocieszenie kilka aniołków do obejrzenia ,dzięki za wszystkie gratulacje kochane!:*