Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sis I

Hej kochane!

Co tam u was słychać , ja siedzę w książkach niestety, ale dziś sie wysiliłam i mam w planach dwa nowe tutki, więc zaglądajcie :D
Dziś część z zdjęć siostrzyczek - przyjaciółek, które oglądałyście pewnie na surowo tutaj.

Zapraszam was na Facebooka, buziaki!:*
Aha, zapraszam was też do albumu z dużymi aniołami na picasa, trochę przeze mnie zapomnianego (rzadko dogrywam tam jakieś zdj ) 



10 komentarzy:

Lady Iness pisze...

prześliczne !!!!

DUDUSIOWA DUSZA pisze...

Cudne.Nie wiem dlaczego ale przyjaciółki zawsze maja włosy jak u Ciebie.W moim przypadku też tak było.Pozdrawiam

Ania pisze...

przepiękne, aż nie wiem co napisać. Podziwiam Twoje anioły, są dopracowane w każdym szczególe. Uczyłam się lepić, korzystając z Twoich kursów. Oczywiście nie zapomnę o tym wspomnieć na swoim blogu. Będę do Ciebie zaglądać bardzo często. Dziękuję Ci bardzo. Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam do mnie.

Sztuka N!epoważna pisze...

Dzieki bardzo juz do ciebie zaglądam :*

Anonimowy pisze...


Koniecznie pokaż w całości te anioły!

Alutkowe Handmade pisze...

piękne!!!!!!!!!!!:*

L'art pour l'art pisze...

przepiękne!:)

Fiołki Aniołki pisze...

Te kwiatuszki robisz z tej najmniejszej wycinaczki do lukru? Ja próbuję nią i ciągle mi się rozwalają :( Masz jakiś magiczny sposób...? :)

Sztuka N!epoważna pisze...

hmm, może masz za miękką masę ?

Nastole pisze...

są cudowne :) przepiekne

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)