Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dzień Babci i Dziadka - Tutorial na podarek

Hej Dziewczyny! 

Wrzucam obiecany kursik i czekam na wasze komentarze i zdjęcia:)
Zapraszam nowe osoby na FACEBOOKA


Nasz podarek bardzo prosto wykonać, wystarczy parę foremek lub nożyk i palce. Wycinamy kilka serduszek różnej wielkości. Układamy je przyklejając jedno na drugim, w dole największego serca, lub np na boku - to zależy od was.


Suszymy w temp. ok 80-90 C jakieś 2 godziny, Co jakiś czas przewracając serduszko, aby wyschło z obydwóch stron.

Kolorki wybierzcie według uznania, ja nie pomalowałam wszystkich serduszek, zostawiając parę naturalnych. Na końcu przecieram białą farbą brzegi serduszek.


Cienkim pędzelkiem robię napis . Jeżeli nie macie wprawy, wydrukujcie napis na bileciku i przyklejcie lub zawieście go przy serduszku. W czasie lakierowania posypałam wszystko brokatem. Teraz pozostaje tylko przewiesić sznurek, wstążkę przez dziurki. Możecie dodać jeszcze inną ozdobę - np kokardkę, kwiatek itp.


To tyle, serduszko jest proste i szybkie do zrobienia. Mam nadzieję, że same spróbujecie lub wasze dzieciaczki. Dajcie znać czy coś wam wyszło i jak wam miął Dzień Babci i Dziadka  :)
 Jeśli ci się podoba i korzystasz z tego  tutorialu, umieść do niego link :) 


23 komentarze:

Lady Iness pisze...

bardzo fajne i proste, podobaja mi sie dobrane przez ciebie kolorki :)

Magda Ciechomska pisze...

pięknie to wygląda, zaczynam obserwować :)

Anonimowy pisze...

ładnie :)

czas na zakupy pisze...

bardzo ładne
a co dla dziadka???

Kasia - Codzienność i Marzenia pisze...

Śliczne :)

ZUzanna pisze...

Takie proste, a takie śliczne. Babcie będą zachwycone :)

Sztuka N!epoważna pisze...

dla dziadka moze wersja z rozyczkami ? jest w tutorialach )

L'art pour l'art pisze...

śliczne serduszko :) Na pewno babcia się ucieszy :)

Anonimowy pisze...

Bardzo mi się podoba ten pomysł:>

AniaN pisze...

Piękne serducho :) Już się piecze :)

Anonimowy pisze...

super serca takie delikatne.
Tak na marginesie myślę ze powinnaś zarabiać na prowadzeniu bloga przy takiej ilości wejść.... czemu sobie tego nie zrobisz?

Sztuka N!epoważna pisze...

a jak mam to zrobic ?:P
faktycznei pomysle nad tym ale chyba po sesji
buziaki!

Anonimowy pisze...

Witam. Obserwuję Twój blog od dawna i trochę się na nim wzoruję. Uwielbiam prace plastyczne i dużo rzeczy robię, którymi chciałabym się pochwalić...Jak mogę dodać zdjęcia? Pozdrawiam :-)
Joanna

Sztuka N!epoważna pisze...

wyslij na poczte mi lbo wklej na fb :)

Anonimowy pisze...

Piękne prace:) a jakich farb używałaś?

Sztuka N!epoważna pisze...

akrylowych

Magda Wrona pisze...

Polecam Candy u :

http://deco-szuflada.blogspot.com/2013/01/candy-z-bonusem-zapraszam.html?showComment=1359047087388#c3344354491015600746

. Gorąco zapraszam... :)

ewelloves pisze...

Inspirująco u ciebie na pewno będę wracać :) Zapraszam również do siebie ;) http://ewelloves.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Cześć Natalko. Na początku chciałabym podziekowac za wspaniale tutoriale. Bez Ciebie pewnie polowa z nas nie dalaby rady. Tłumaczysz i pokazujesz wszystko najlepiej jak potrafisz. Dziękuję Tobie za to. Jesteś źródłem moich inspiracji :).
I druga sprawa to mam pytanko. Jaka make używasz? I W jakich proporcjach? 2 szklanki soli na jedną szklankę mąki? Ostatnio spróbowałam właśnie tak zrobić i niestety masa solna nie udała się mi. :(:(. Nie chciała kleić się i kruszyła się. Dosłownie rozpadła się w moich dłoniach.
Pozdrawiam serdecznie
Marta

ByMonique pisze...

Jeju Twoje wytwory są przepiękne! sama próbuję robić coś z masy solnej, bo jest to dla mnie wielka frajda, mam nadzieję, że wraz z czasem moje wyroby będą bardziej perfekcyjne:) jesteś bardzo inspirująca!:)
pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

Aśka pisze...

Grupa Biedronek jest w trakcie wykonywania serc. Efekty ( z zaznaczeniem źródła0 już wkrótce !

Sztuka N!epoważna pisze...

już nie moge się doczekać!:)

Melanies fashion pisze...

Prześliczne, szkoda że nie mogę sobie podpiąć do Pinteresta...

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)