Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pierniczkowe panienki + Candy do 17.12

Hej Kochane!
Niedawno zrobiłam taki oto zestaw aniołków średniej wielkości. 

Jeżeli macie ochotę na jednego z nich ogłaszam małe Candy do 17 grudnia. Wystarczy dodać bloga do obserwowanych, zostawić komentarz i informację z linkiem na swoim blogu. Zgłaszać możecie się też na Facebooku, jeśli nie macie blogów. Anonimki mogą zostawić po prostu email z imieniem i nazwiskiem :) Uwaga nie wszystkie sztuki z zdjęć mam, więc wygrany anioł zostanie wybrany losowo.

Ja już założyłam u siebie światełka, chodź wiem że jeszcze nie powinno się tego robić, ale pokój wygląda cudnie. Szykujecie już coś na święta ?:)















Dziewczyny z okolic Tarnowa - jutro Kiermasz Baboland
Mała Czarna - Wałowa 29
13 Grudnia 2012 - 17.00

Zapraszam!

26 komentarzy:

Agnieszka pisze...

Ja jak na razie zakupiłam taką malutką choineczkę i stoi sobie w pokoju i jak na razie jest to jedyny świąteczny motyw. Przez pracę nie mam na nic czasu:/ Oczywiście nie mogę przegapić Twojego Candy i się zgłaszam:)

Anonimowy pisze...

a jeśli ktoś bardzo chciałby wziąć udział w rozdaniu, a nie posiada ani bloga ani konta na facebooku? jest jakaś szansa dla takich osób? pozdrawiam

Agnieszka Kozyra pisze...

https://www.facebook.com/agnieszka.kozyra1983 post opublikowany na facebook, profil już lubie od jakiegos czasu. Pozdrawiam Agnieszka

inspiracje młodej mamy pisze...

Aniołeczki wymiatają :) są słodkie!
Ach te ich spojrzenia .....

Anonimowy pisze...

Ile maja centymetrow te aniolki ? to sa zawieszki na choinke ?? Piekne pozdrawiam.

Sztuka N!epoważna pisze...

ok 15 cm i maja zaweiszki, wszystkie moje anioki maja zawieszki:)

burana25 pisze...

śliczne te Twoje aniołki! Ach mieć takiego - to chyba gwarancja świąt spokojnych i wesołych, zatem się zgłaszam :-) Twojego bloga już obserwuje, a banerek zaraz u siebie podlinkuję :-)

Anonimowy pisze...

o dzieki za przypomnienie o kiermaszu :) Super napewno wpadne :) Twoje prace sa boskie !! Uwielbiam rzeczy ktore sa robione i malowane recznie przez osoby ktore naprawde maja talent :) To jest prawdziwa sztuka Pozdrawiam!

Hanka pisze...

Jejku obserwuję od dawna no przecież i stanę w kolejce po tego cudnego jednego z twych Aniołków .Może mi szczęście dopisze. Banerek jest.Pozdrawiam :))

Hanka pisze...

Zapomniałam dodać my pieczemy mmmmmmpyszne ciasteczka zawsze tego jest kilka kilogramów .Bo nasza rodzinka to spora łakoma gromadka:)A co własne upieczone to i 100%lepsze i smaczniejsze. Tak jak z rekodziełem .Co zrobione jest bardziej doceniane niż to co kupne czy chińskie .

oliwkowe pasje pisze...

Aniołki są cudne, kocham wszystkich Skrzydlatych, więc i ja się zgłaszam :) obserwuję od dawna, banerek zamieszczam w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
pozdrawiam cieplutko
http://oliwkowepasje.blogspot.com/

Dotka pisze...

Dołączam do zabawy, zawsze z przyjemnością oglądam Twoje prace ;) pozdrawiam!

Marta pisze...

Aniołki wiadomo podobają mi się, hmmm moje się tak nie błyszczą:( Ale mysle ze sa niezle jak na poczatki. Do candy się zgłaszam, bloga obserwuje i ucze sie.
http://martas-decoupage.blogspot.co.uk/

niebieskości pisze...

O mamuniu! Ja chcę takiego Anioła! Próbuję robic sama, ale czasu brak na doskonalenie warsztatu :) Chciałam zrobić w/g Twoich instrukcji, ale nie wiem czy się wyrobię na nasz szkolny kiermasz...
Pozdrawiam

Jaddis pisze...

Marze o takim Aniolku!!!

Anonimowy pisze...

Agnieszka: Takie piękne, że aż zaniemówiłam z wrażenia. Wszystko bym zrobiła, żeby jednego z nich otrzymać. Nie potrzebujesz umyć okien przed Świętami? :D
agakurlapska@wp.pl

Malmys pisze...

Ja co chwilę dokladeam cos światecznego w swoim domu.
A w obserowanych jestem, na Fb tez i jeszcze Twoj blog jest w moich ulubionych wiec jestem stałym bywalcem :)

barbaratoja pisze...

Na razie powiesiłam kalendarz adwentowy, ale woreczki są puste;-)
Pokazałaś już jak zrobić aniołka, ale ja wolałabym takiego od Ciebie, zapisuję się!

Katka pisze...

No i jakbym mogła nie stanąć w kolejce ? Wiem że sobie mogę zrobić ale jaka to przyjemność ? Większa by była dostać takiego jednego jedynego i niepowtarzalnego od Ciebie ,bo przecież wszystkie Twoje anioły są wyjątkowe a wiesz już chyba że w tych oczyskach jestem zakochana i choćby nie wiem jak to nikt ich nie namaluje tak jak Ty:)
Ja w tym roku opóźniona jedyną dekoracją jest gwiazda Betlejemska :)

skimmia pisze...

ustawiam się i ja w kolejce :-)
info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
pozdrawiam

DUDUSIOWA DUSZA pisze...

JUŻ DAWNO OBSERWUJĘ TWOJEGO BLOGA,CODZIENNIE ZAGLĄDAM.BANEREK UMIESZCZONY NA http://dudusiowadusza.blogspot.com/ POZDRAWIAM

DecoRose pisze...

bardzo chetnie wygram taka anielice! blog obserwuje od dawna:) zaraz wklejam banerek

Elżbieta Kurek pisze...

Śliczne aniołki i takie apetyczne :)
Przyłączam się i ja do Twojego Candy :)
Pozdrawiam Niespodzianka :)

mebelina pisze...

kurczę nie wiem jak ja przegapiłam candy u Ciebie:> ale w ostatniej chwili zdążyłam i się zapisuję:) pozdrawiam

Miguś pisze...

Jestem zachwycona wszystkimi Twoimi pracami. Są urocze, dokładnie wykonane i pięknie pomalowane.

Mikko pisze...

Cudne. Szybko staje do kolejki.

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)