Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Deko

Hej Kochane!
Jak tam po świętach? Mam nadzieję że jeszcze czujecie ten klimat, tak jak ja:)
Dziś chciałam wam pokazać moje dekoracje na święta - delikatne, ale zawsze miło na nich zawiesić oko:)
Na końcu zguba - czyli zagubione zdjęcia pięknych prac:) 

Co porabiacie w sylwestra? Mój pies już czuje zbliżające się fajerwerki :< 
Zapraszam na FACEBOOKA - jest już nas prawie 1700!:)





Od Mikołaja - jestem w nim zakochana <3



7 komentarzy:

Miguś pisze...

Piękne zdjęcia. Ludzie mają wyobraźnię i talent. Bardzo mnie to cieszy :)

inspiracje młodej mamy pisze...

Prezent uroczy :)
a kula z czerwonych róż po prostu przepiękna;
pozdrawiam !

Anonimowy pisze...

Uroczo:>

Anonimowy pisze...

Pierniki robiłaś ty? Z tego wpisu co mówiłaś

Sztuka N!epoważna pisze...

Widze że ktoś mnie uważnie czyta:P wiem nie są najpiękniejsze ale nie miałam dobrej wyciskaczki do lukru;<

Butterfly pisze...

Też robiłam pierniczki na choinkę! :D
Tylko lukier nie wyszedł :(
Ale z czekoladą były nawet lepsze... ;]

Uwalniaj swoje pomysły pisze...

Piękne:) w budziku od razu można się zakochać:)Ja nadal czuję magię świąt i już szykuję się na sylwestra duchowo:) Spędzę go prawdopodobnie w gronie znajomych jak co roku u mnie w domciu:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)