Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Opaska z kwiatem - Kurs

Krótko jak wyczarować oryginalną opaskę. Do tego wykonania tego tutorialu zainspirowała mnie bohaterka "Plotkary", Blair Waldorf.

Jeżeli korzystasz z moich kursów umieść u siebie link do mojego bloga:)

Zapraszam na FACEBOOKA

Potrzebne będą :
- Skrawki różnych materiałów
- Opaska, koraliki
- Nożyczki, dobry klej, igła z nitka o ile nie masz maszyny, nożyczki, zapalniczka


Wytnij dużo okrągłych kółeczek z materiałów, mogą się stopniowo zmniejszać, brzegi delikatnie opal zapalniczką.Zszyj wszystkie płatki razem i doszyj gdzieniegdzie koraliczki, liczy się twój pomysł.


Oto materiały których użyłam, i opaska "chanel" za 1,50 zł :P
Materiał zszywamy tak aby się pomarszczył, można też uszyć "rękawek", który naciągniemy na opaskę. Podklejamy materiał. Dobrze jeżeli wnętrze opaski ma pasek. Można go oderwać i zasłonić brzegi przyklejonego materiału. Przytwierdź kwiat na boku opaski, ja dodałam też do niej jeszcze jasną wstążkę.

Kwiatek można nosić na opasce takiej jak moja, lub zupełnie cieniutkiej, przypinać do czapki albo nościć jako broszka. Udanej pracy :)




To wszystko :)

3 komentarze:

Hanka pisze...

Świetny pomysł i jaki prosty. Ty to masz głowę kobietko nie od parady -tak zapewne powiedziałaby moja babcia jakby to widziała. No super naprawdę .Jeszcze nie robiłam takich kwiatków ale z pewnością wypróbuję twój kurs.

mebelina pisze...

wygląda pięknie!

MonikaN. pisze...

Śliczny ten kwiat, jeśli pozwolisz zainspiruję się pomysłem na mikołajkowy prezent dla siostry.

Pozdrawiam.

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)