Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Naszyjnik handmade - Kurs

Najpierw przeszperajcie kąty w poszukiwaniu:
-pojedynczych kolczyków, ozdobnych guzików, wielkich korali, starych zawieszek, porwanych różańców, małych kluczyków itp.
-łańcuszków i łańcuchów, które będą dodatkami, potrzebny jest też bazowy, dłuższy łańcuszek.
-przydały by się też szczypce, lub coś co pomoże wam zacisnąć zawieszki, oraz zapięcie. 

Jeśli chodzi o bazowy łańcuszek, można takowy kupić na allegro. Ja swój kupiłam na allegro( 2,50 za 1 m, posrebrzany), i jak widać ma duże oka na których łatwo zawiesza się rzeczy. Pojedyncze oczka można odpiąć, i używać jak zawieszek na których umieszczone są nasze skarby. Do naszyjnika warto dopiąć kilka sznurów łańcuszka, w końcu ostatnio to takie modne ;).


Jeżeli korzystasz z moich kursów umieść u siebie link do mojego bloga:)
Zapraszam na FACEBOOKA


Sposób wykonania :
Pozawieszać wedle uznania. :D
Moje skarby to pojedyncze kolczyki, pochodzące z czasów młodości mojej mamy, delfinki i koraliki które pochodzą z podróży mojej cioci z Izraela, metalowe zawieszki od Chrzestnej z Ameryki :D

Jeżeli każdy element w naszyjniku jest inny, trzeba wprowadzić w nim trochę porządku. Zawieszałam je więc w miarę symetrycznie ( od najmniejszych koralików, po duże zawieszki i znowu do małych ).

Dodałam też małe kolorowe koraliki, diamenciki i perełki. które wprost kocham. Naszyjnik nabiera w ten sposób trochę barw, ale uważajcie z tym bo można przesadzić - sama odpinałam.


Zapięcie mocujemy na takiej długości jaka nam pasuje. Moim zdaniem naszyjnik lepiej prezentuje się blisko przy szyi, ale na dłuższym łańcuchu też nie wygląda źle. Nie odpinajcie nadmiaru łańcuszka, wtedy będzie go można nosić na te dwa sposoby.

Wiecie co jest najfajniesze w robieniu takiego naszyjnika? To, że sami możemy nadać mu sentymentalną wartość.. każdy koralik może być przywieziony z innej wyprawy wakacyjnej, innej przygody, o innej historii... To jak wasza własna opowieść na szyi ;D



A do stworzenia tego tutorialu zainspirowała mnie naczelna Harper's Bazaar ( poprawcie mnei jeśli się mylę)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)