Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mgiełki

Hej dziewczyny! Dziś chciałam wam pokazać anioły, w bardzo eterycznym i delikatnym stylu - czyli mało podobnym do mojego :)  Wszystkie są jeszcze dostępne, jeśli ktoś jest nimi zainteresowany. 
Jak widzicie mają szklane paciorki, tutaj znajduje się cała moja dotychczasowa galeria z tym pomysłem.

Widziałam już parę reniferowych dzieł, wysyłajcie co tam tylko macie na sztukaniepowazna@gmail.com

Wczoraj byłam też na wystawie "Retro PodRóże" - niedługo dodam zdjęcia. Jeśli macie ochotę do oglądnięcia video relacji to kliknijcie tutaj.


Zapraszam na FACEBOOKA i dzięki za te wszystkie miłe komentarze pod poprzednim postem :*













20 komentarzy:

Westra, Sara pisze...

Śliczne aniołki :)
A na filmiku Cię wyłapałam :D

Anonimowy pisze...

Przepiekne są Twoje prace tylko pozazdrościc talentu. Ja zajmuje się haftem krzyzykowym i ostatnio także masa solną. Postanowiłam w tyl roku na swieta obdarowac bliskich aniołkami, moja technika to metoda prób i błędów :) jednak takie piekne długie włosy nigdy mi nie wychodzą robie je wycinając nożykiem lub wyciskaczka do czosnku jednak zawsze sie urywają i są bardzdo krótkie. Czy jedst jakis specjalny sposób na zrobienie tych długich loków.

Anita M pisze...

Oszałamiająco misterne i rzeczywiście bardzo delikatne. Sprawiają wrażenie lekkich, zwiewnych... No cóż, aż zaparły mi dech w piersi, zwłaszcza na pierwszej fotografii.

Anonimowy pisze...

ja myślę ,że trzeba w wyciskaczu dokładać masy bez wciskania do koca,blisko blatu taki jest mój sposób może Natalka ma lepszy skuteczniejszy też chętnie poznam...mi fajne ostatnio wyszły ze sznurka dratwy lub "szpagatu"/to chyba po poznańsku/ przyklejone klejem na ciepło.Justka

Anonimowy pisze...

poprawka -do końca-justka

Yagoshka art pisze...

Piękne są :) genialnie dopasowane kolory
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

metody dokładaania też próbowałam ale niestety nie wychodzą tak zjawiskowe jak ta tych prezentowanych w góże. robie tez czuprynki w "czesanego lnu" który znalazłam u babci na strychu. uwielbiam takie zakamarki :)

Anonimowy pisze...

Ależ cudowne!
Uwielbiam je, są takie w "moim guście", zainspirowałaś mnie na święta. Już wiem, jakie aniołki rodzinka dostanie ode mnie w prezencie :)
Bardzo podoba mi się sposób w jaki malujesz anioły, gdybyś kiedyś napisała jak mieszać kolory źeby osiągnąć taki efekt chętnie przeczytam

Anonimowy pisze...

Ooo, Natalia. Za to tym razem porazilas kolorami. I idealnym, dla tego efemerycznego efektu Mgielek, kolorem masy. Brava! Inspiracja mozaikami marokanskimi, sztuka bizantyjska, czy witrazami? ;))) Cudo! Cudo! Gwiazdka!
Mad

Sztuka N!epoważna pisze...

dzięki wszystkim za komentarze:)

co do wloskow mas musi byc bardziej lepka i wilgotna niz ta do sukienek. ja dokladam kawalki masy bez przerwy dopoki nie otrzymam upragnionej dlugosci:)

co do kolorow to po porstu chcialam sie pobawic z niebieskim bo bardzo rzadko go uzywam:) faktycznie troche mozaikowo wyszlo :D

Hanka pisze...

Widziałam cie widziałam na tym filmiku i twoje Anioły no piekna wystawa Cudna.Szkoda ,że osobiscie tam nie mogłam być. A Anioły jako syrenki bardzo orginalny pomysł:)

Anonimowy pisze...

Sama robisz te kaboszonki? Są przesłodkie :)

All4Beauty pisze...

piekne prace;) w swojej karierze tez mam na koncie aniołki, choinki, bałwanki (z masy solnej), plus filcowe bajery;)

Paulina

Sztuka N!epoważna pisze...

kaboszkonki kupuje no cos ty:P

Agnieszka pisze...

w końcu wiem, że to dzięki koronce powstają takie bajeczne cuda :) moje serca suszą się właśnie w piekarniku :):)) A Twoje aniołki bajeczne, tym bardziej, że kocham takie błękity i turkusy :)

Anonimowy pisze...

Super jak zawsze! Ale mam pytanie: gdzie kupujesz paciorki?

M.A.R.K.I pisze...

Krása ..............veliká ...............Marki

Fiołki Aniołki pisze...

Piękna kolorystyka! Efekt bardzo mi się podoba :)

Anonimowy pisze...

bardzo ładne te aniołki próbowałam robic ale wyszły niezbyt ładne

Sztuka N!epoważna pisze...

paciorki kupuje w hurtowni florystycznej

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)