Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jak zrobić materiałowe korale? - Kurs

Dziś pokażę wam jak zrobić sobie, bransoletkę.

Jeżeli korzystasz z moich kursów umieść u siebie link do mojego bloga:)

Zapraszam na FACEBOOKA



1.Potrzeba będzie przygotować kilka drewnianych korali, długi kawałek materiału(dobrze jeżeli jest trochę rozciągliwy), kawałek wstążki, nożyczki, igła i nić.
2.Materiał zszywamy w długi tunel.
3.Przewracamy na drugą stronę. Trochę to pracochłonne, ale uwierzcie że da się ;)
4.Zawiązujemy ciasno supeł na tunelu i wkładamy koralik, potem robimy następny supełek itd. W mojej bransoletce jest tylko 5 koralików.


 5.Dwie końcówki zszywamy i dodajemy kokardkę. Żeby się nie pruła, trzeba ją lekko przypalić nad zapalniczką. Łatwizna;) Tym sposobem można też zrobić korale na szyje.


 Mój kawałek materiału wykorzystałam z sukienki, którą zwężałam. Udanej pracy:)


4 komentarze:

Hanka pisze...

No proszę jakie to proste a jakie drogie w sklepie.Samemu można w tak prosty sposób to zrobić i ile zaoszczędzić.Super dziękuję.

Justyna pisze...

Piękna bransoletka :-)

Jannel pisze...

A ja zawsze myślałam że to trudne! Dzięki za wydostanie mnie z błędu ;) Piękne!

papierowe głupotki ani pisze...

Super!!!! I naprawdę łatwe a jaki efekt:-)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, staram się na każdy odpowiedzieć:)